Skip to main content
Vraag

Site van Franse webwinkel niet bereikbaar via KPN netwerk

• February 3, 2025
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Waarom laadt een Franse webwinkel niet (geen CSS) als ik deze via KPN netwerk benader?

Zowel via KPN internet thuis als mobielnetwerk is deze site nogo. Gebruik ik een andere provider dan geen probleem. Heeft iemand een suggestie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Steef21 

Om welke Franse Webwinkel gaat het nu eigenlijk?
En wat krijg je in het scherm te zien (melding), als je naar deze website gaat?

Zodat we je beter kunnen helpen, we weten alleen wat je schrijft en meer niet.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Kan je die bewuste site eens delen? Dan kunnen we eens onze visie erop richten?
Maar je zegt dus dat de CSS-stijlsheets enkel niet ingeladen worden?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

bedankt AriënC en Michel.uit.Arnhem dat jullie een blik willen werpen.

Het gaat dus om de sites oscaro.com en oscaro.be. Het opvallende is dat deze sites sinds geruime tijd niet volledig laden als deze vanaf een KPN netwerk bezocht worden. Vanaf niet KPN netwerk geen probleem. Dit gecheckt met dezelfde tablet/ smartphone. PS op betreffende site zit cloudflare check op je een mens bent.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

Wat gebeurt er als je die stylesheets apart in probeert te laden in je browser?

Gezien de website inlaadt via cloudflare, zie ik op het ogenblik niet wat KPN met dit probleem te maken heeft.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

@Steef21 

Ik zie dat die CSS ook achter een check van Cloudflare zit, en dan staat er dus HTML in het verwachte CSS-stijl bestand, waar de browser geen yota van snapt.

Dit is duidelijk iets wat je even moet melden aan de bewuste webmaster, en staat volledig los van KPN. Het feit dat jij het op een andere apparaat wel ziet, komt denk ik omdat die CSS in de cache van je browser staat. Of je zit net op een verbinding die standaard door Cloudflare als betrouwbaar gezien wordt.

Kortom: Even de webmaster van die site een berichtje sturen! Die kan zijn Cloudflare WAF-regels even bijstellen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

ik denk idd dat de verbinding buiten KPN door Cloudflare als betrouwbaar gezien wordt.

Doordat alleen bij KPN optreedt dacht ik daar de oorzaak in te vinden. Bedankt voor meedenken😀, ik mail in beste Frans de webmaster of verantwoordelijke.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2025

Opmerkelijk; oscaro.com laadt vandaag weer zoals bedoeld. Nu de Belgische variant oscaro.be nog.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 7, 2025

Opmerkelijk; oscaro.com laadt vandaag weer zoals bedoeld. Nu de Belgische variant oscaro.be nog.

Dat klinkt als progressie, heb je contact gehad met de betreffende partijen?