Skip to main content

Goeden avond. ik ben al jaren trouwe klant van kpn. mijn internet snelheid legt dramatisch laag 4.20 mbps dat mijn boekhoud programma telkens stopt of foutmelding geeft door de slechte verbinding. ik heb er zelfs als een 4g modem bij staan waarvoor ik 10 euro extra in de maand betaal, deze versterkt wel 0.20 mbps Echt super joh! nu is er een monteur geweest die zij een ander 4g modem met buiten antenne moet een hoop problemen gaan oplossen. de beste man gebeld met kpn ander 4g modem gekregen maar de buiten antenne hmm die zat er niet bij.. ik bellen sorry meneer die moet u zelf kopen, WAT?:rage: … ik ben alles behalve te spreken met de gang van zaken van de KPN ik verwacht op een heeeeeel kort termijn een super oplossing. of ik verwacht dat jullie kunnen toveren ? JA ZEKER !!

Het sneller internet buitengebied werkt op zich prima maar het is wel even uitzoeken wat de beste plek is voor het modem. Kijk vooral goed wat uw positie is tov de zendmasten. U kunt dat hier zien. https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/maps/zendmasten Een super oplossing is er niet. Sowieso is de beschikbaarheid van 4g veel minder dan in een stedelijk gebied. Buitenaf wonen heeft voordelen maar wat internet betreft nadelen. Ik spreek uit ervaring. Soms heb ik er moeiteloos 30Mbit/s bij soms bijna niets.