Skip to main content
Vraag

Slecht internet na stroomonderbreking op V10a

• May 2, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een Experia Box V10A, deze doet het al enige tijd geweldig. Echter zijn er van de week een paar elektriciens voorbijgekomen om nieuwe groepen op mijn meterkast te maken en deze te vernieuwen. Ook zijn wij van 1 fase naar 3 fase stroom gegaan. In dit proces is de totale stroom tijdelijk uitgezet, hierna begonnen de problemen. 

Ik heb vandaag met de klantenservice gebeld, en die raadde mij aan om mijn glasvezel en de modem uit te zetten, twee minuten te wachten en dan de glasvezel weer aan, en een minuut later de modem weer aan. Vervolgens de modem te resetten via de zwarte knop achterop, na enkele minuten werkte alles weer, zowel mijn PC als alle telefoons. Echter tikte mijn vader de stekker (dik zwart blok) van de Experia per ongeluk uit het contact, zachtjes maar dit gebeurde. Sindsdien heb ik alle stappen opnieuw nagelopen om de modem opnieuw op te starten, maar alleen mijn PC die via kabel aangesloten is heeft internet. Mijn KPN televisie (ook via kabel) werkt niet, net zoals alle telefoons in huis.

Ik zit met mijn handen in mijn haar, iemand een idee?

Gr, K

Gefixt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 2, 2025

Je kunt inloggen op het modem?

De KPN 1tv-box start niet op, welke foutmelding?

Wifi per ongeluk uit gezet, die knop zit naast de stroomaansluiting?

Oplossing via HANDLEIDING KPN werkt niet? https://www.kpn.com/service/handleidingen-software

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 2, 2025

Zit alles rechtstreeks aangesloten op het modem middels een netwerkkabel? Mocht je ergens in je netwerk switches gebruiken dan ook die stroomloos maken. Als je gebruik maakt  van devolo’s (netwerk via het stroomnetwerk) dan kunnen die de oorzaak zijn van je problemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 2, 2025

Hey Jojootje en Speedmaster, 

Ik waardeer jullie antwoord. Ik moet bekennen dat ik de modem een tik heb gegeven en sindsdien alles weer naar behoren functioneert!

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Kxnxn, de tik is niet de oplossing die ik verwacht had! 🤣 Maar fijn dat het nu weer werkt. Hopelijk komt het ook niet meer voor vanaf nu, en als het voorkomt heb je een aantal tips die je eerst kunt proberen.