Skip to main content
Antwoord

Slecht of geen internet meerdere keren per dag met nieuw abonnement ondanks bezoek monteur

• April 28, 2025
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Overstappen naar Kpn, slechte idee ooit geweest. 

Sinds afgelopen 14 april aangesloten. 4gb met box 14 kastje en 2 super wifi punten. Heb alleen maar problemen sinds we zijn aangesloten. Inmiddels 3 monteurs geweest waarvan de laatste een expert. Het werkt dan weer even een paar dagen en beginnen we weer helemaal opnieuw met heel het gezeik van geen internet etc. 2x een modem vervangen, 1x naar de 12a en dat werken had ik werkelijk nergens last van althans heb er niks van gemerkt. Laatste monteur kwam afgelopen dinsdag het heeft wel geteld tot vrijdag eind middag goed gewerkt en sinds dien weer k**. Word er niet goed van wanneer ik het echt wil gebruiken doet ie het niet soms valt nog steeds heel de box 14 (modem) en soms is het alleen de wifi en doet ie het bekabeld op de laptop wel.

Word gewoon niet serieus genomen want me abbonement is net nieuw en gevraagd voor down grade naar 1gb abbonement maar wel met de zelfde korting. Doen ze niks mee kan niet als je de box niet hebt. Dus ik betaal voor iets wat niet voldoende werkt of eigenlijk gewoon niet meerdeels.

Echt dacht dat me vorige provider slecht was maar oben er nu echt klaar mee.

Admin: scheldwoord verwijderd i.v.m. community huisregels

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt, ​@Sabmams! Ik begrijp uit jouw bericht dat je nu een 4 Gbit/s verbinding hebt. Om hier gebruik van te maken heb je een Box 14 nodig. Maar deze geeft bij jou blijkbaar problemen. Met een Box 12 werkte het namelijk wel. Alleen deze haalt de 4 Gbit/s snelheid niet. Logisch dat je dan terug wilt naar een 1 Gbit/s verbinding, want dan krijg je een Box 12. Via deze weg kan ik een dergelijke aanpassing alleen niet doen. Ik raad je daarom aan om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt, ​@Sabmams! Ik begrijp uit jouw bericht dat je nu een 4 Gbit/s verbinding hebt. Om hier gebruik van te maken heb je een Box 14 nodig. Maar deze geeft bij jou blijkbaar problemen. Met een Box 12 werkte het namelijk wel. Alleen deze haalt de 4 Gbit/s snelheid niet. Logisch dat je dan terug wilt naar een 1 Gbit/s verbinding, want dan krijg je een Box 12. Via deze weg kan ik een dergelijke aanpassing alleen niet doen. Ik raad je daarom aan om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 2, 2025

Ze zijn er al mee bezig althans ze hebben deze geannuleerd en een nieuw abbonement aangemaakt maar ik heb niet dezelfde korting ik ga dus juist veel meer betalen dan nu met deze die ik nu heb. Word regen me gezegd dat kunnen we niet direct doen want die korting is is niet meer. We gaan kijken als alles er staat of we dat kunnen aanpassen.

Dus ik ga van 40 euro voor 4gb naar bijna 60 euro voor 1gb. Heb al klantenservice gesproken konden me niet helpen en anders moest ik het maar annuleren. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te horen dat ze er al mee bezig zijn.

Wat betreft de korting: Hier kan ik je helaas ook niet mee helpen. Ik snap dat het wel balen is om meer te moeten betalen. Misschien is er nog iets te regelen nadat het nieuwe abonnement actief is. Maar daarvoor zal je dan moeten bellen. Via deze weg kan dat niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

ik wil het gewoon annuleren die bestelling maar dat gaat weer is niet, hele romp slomp erom heen. Ik heb al een collega gesproken en nu moet ik wachten tot 15 mei, dan kan alles weer terug om gezet worden zoals het was. Serieus wat een gedoe word hier wel echt moe van. Maar goet gaan het mee maken.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het gaat nog niet zoals we hadden gehoopt, ​@Sabmams. Maar ik vertrouw erop dat het uiteindelijk goed komt.