Skip to main content

We hebben waardeloos internet. Als ik de wifi tuner test wil doen lijkt het wel of er tegenwoordig een blokkering op zit nadat twee keer de monteur is geweest,  waardoor ik hem niet meer kan doen. Upload snelheid komt niet boven de 7 mbp uit en onze 4g huawei router is meegenomen met als belofte een beter netwerk te krijgen. Is dus gewoon weer zoals voorheen en nu hebben we ook nog is niets om op terug te vallen.. als ik de klantenservice wil bellen moet ik eerst 6 vragen beantwoorden, maar een telefoonnummer is nergens te bekennen.. 

Beste @Cvissers, welkom! Wat vreemd dit 😞. Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je nu ook een Sagemcom modem in de plaats van het Huawei modem gekregen?


@Marcia_ yess heb ik aangevuld. Nee, we hebben enkel weer de witte router van kpn en zwarte kastjes om het internet beter te maken. De 4g router hebben we in moeten leveren en dus verder niets voor terug gekregen. Graag zouden we wel zo’n modem terug ontvangen, zodat we in ieder geval iets hebben om op terug te vallen.. Het internet valt echt een paar keer per dag gewoon helemaal weg en anders komt het dus niet boven de 7 mbp uit. 


Dat is bijzonder! Vind je het goed dat ik een test uitvoer om te zien hoe het bij jou allemaal aangesloten is? Dan kan ik zien welke apparatuur wij geregistreerd hebben. Het systeem registreert namelijk wel dat je gebruik maakt van 4G buitengebied, dus het lijkt er wel op dat je dit modem in gebruik hebt.

 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kan ik nog iets voor je doen? Laat het dan gerust alsnog weten.