Skip to main content

Raar dat een bedrijf die e-mail adressen verstrekt er zelf geen heeft. Ik vind ook dat algemene vragen best op een forum gesteld kunnen worden , maar persoonlijke vragen of klachten beter per mail. Anders gaat iedereen zich ermee bemoeien. Ik vind het ook erg raar dat er gereageerd word op iemand met betalingstermijn problemen. Ik denk ook dat het te maken heeft met bewijs bij toezegging ed. Ik ben na bijna 30 jaar klant bij kpn Te zijn en nu met glasvezel, nog steeds verschrikkelijk slechte WiFi heb wel een beetje klaar met KPN. Kabels dat is pas ouderwets, nu ineens kabel trekken voor betere WiFi ? Raar ! En na al die jaren niet eens een WiFi versterker kado krijgen. Ik heb geen zin en tijd om iedere dag de WiFi manager te gebruiken en van beneden naar boven en terug te blijven lopen . Jammer dat het zo moet. 
groet 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste @Mr1972 Behalve het forum is er de chat en je kan bellen met de klanten service.

Meerdere opties dus om contact te leggen als je ook 1 op 1 wil spreken.


De reactie van @Mr1972 is inmiddels in een apart topic geplaatst. 


Dat is helemaal niet raar. Zonder bekabeld aangesloten WiFi punten verspreid door je huis ga je nooit goed wifi krijgen overal.


Dat is helemaal niet raar. Zonder bekabeld aangesloten WiFi punten verspreid door je huis ga je nooit goed wifi krijgen overal.

Nee dat blijkt ! 


Dus kabels leggen. Kabels zijn helemaal niet ouderwets. Naar uw huis loopt ook gewoon een kabel waarover het internet naar uw huis komt. Waarom zou in huis een kabel dan plots ouderwets zijn?


Het zijn alleen maar signalen in de vorm van digitale pakketjes. Die kunnen via een kabel en via de lucht worden verstuurd. Als de kosten voor jou geen probleem zijn kan je op de meeste plaatsen in Nederland straks alle soorten apparaten (die niet alleen maar op een kabel kunnen worden aangesloten) ook op 5G aansluiten. 

Dat is echter nog niet voor TV en Wifi punten, hiervoor is of een coaxkabel (Ziggo) of een UTP kabel nodig.

Hier loopt KPN niets achter op de rest.  


Welkom @Mr1972! Fijn dat je ons Forum gevonden hebt. Hier kun je inderdaad je vraag publiekelijk stellen. Ook kun je, zoals jij doet, je ervaring delen. Zoals je waarschijnlijk zelf wel wist kun je ons gratis bellen via 0800-0402. Ook kun je inderdaad een chat starten. E-mail klantenservice? Daar doen we inderdaad niet aan :thinking: . Zo te horen ben je al enige tijd bezig om je wifi in huis fatsoenlijk werkend te krijgen. Je hebt de Wifi Manager al meerdere malen doorlopen. Dit heeft zo te horen (nog) niet het gewenste effect gehad. Kunnen wij iets voor je betekenen wat betreft je wifi issue. Wellicht hebben wij tips en tricks voor je? 
Laat het maar weten! We denken graag met je mee. 


Dank je Lisa. Maar ik vind dat KPN mij als vaste klant gratis een WiFi versterker moet geven, omdat ik erg ontevreden ben. Voorheen was de WiFi prima. Jullie verkopen internet en tv pakketten, en gratis WiFi versterkers dus de WiFi is eigenlijk slecht en daarom krijgen nieuwe klanten een gratis versterker. De klanten die je hebt moeten het doen met de waardeloze WiFi. ( wat nooit zo was) ik hoef geen tips en tricks want dat heb ik allemaal al geprobeerd. (Tel contact gehad) 

 


Dat is helemaal niet raar. Zonder bekabeld aangesloten WiFi punten verspreid door je huis ga je nooit goed wifi krijgen overal.

Ik had altijd prima WiFi ! Totdat er WiFi versterkers kwamen en bekabelde WiFi ? ( WiFi : WiFi is de verzamelnaam voor draadloze netwerken, het wordt ook wel geschreven als Wi-Fi of Wifi. WiFi is de afkorting voor 'Wireless Fidelity

draadloos ! 


Hi @Mr1972, Bedankt voor je reactie. Ik heb vroeger altijd geleerd 'mensen die vragen, die worden overgeslagen’. Deze vlieger gaat natuurlijk alleen op als het gaat om een snoepje o.i.d. Niet wanneer je slechte wifi hebt in huis. 
Je voelt het vast al aankomen.. Ik kan je niet zomaar voorzien van gratis wifi versterkers omdat je wifi probleem nog niet helemaal duidelijk is. 
Wifi versterkers zijn (voornamelijk) van toepassing als je wifi bereik niet optimaal is. Is dit bij jou aan de orde? 
Als je de Wifi Manager doorloopt, welke uitslag krijg je dan of waar loop je tegenaan? Als je (bijvoorbeeld op zolder) een internetsnelheid onder de 25MB/s meet, dan krijg je een gratis Experia Wifi versterker(s) opgestuurd. Deze dien je inderdaad bekabeld aan te sluiten. 
Volgens mij aas je op gratis SuperWifi versterkers? Als dit je wens is, dan kan ik kort van stof zijn. Dat gaat 'm niet worden. 
Om even in te haken op de het bedraad aansluiten van een versterker. Ik sluit me aan op de reacties van CorL en Nick. De wijze waarop wij werken en service verlenen wat betreft wifi issues, is nu eenmaal via de WifiManager. Dit heeft vele klanten voor jou geholpen en voorzien van goede wifi (overal) in huis. 

Ik ben benieuwd wat je besproken hebt met mijn collega's en wat de uitkomsten waren van de WifiManager. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee. 


Jouw toon staat mij totaal niet aan. Ik heb geleerd wie betaald die bepaald. Ik ga niet voor de zoveelste keer van boven  naar beneden lopen. Ik weet genoeg. Ik ga niks invullen . Je weet wat ik wil en als je dat niet kan leveren houd het op. 
groet MR 


Jouw toon staat mij totaal niet aan. Ik heb geleerd wie betaald die bepaald. Ik ga niet voor de zoveelste keer van boven  naar beneden lopen. Ik weet genoeg. Ik ga niks invullen . Je weet wat ik wil en als je dat niet kan leveren houd het op. 
groet MR 

De enige manier waarop jij gratis Experia WiFi's kunt krijgen is met het doorlopen van de KPN WiFi manager. De "super"WiFi's zal je nooit gratis krijgen van KPN, ook nieuwe abonnees krijgen die niet gratis.

 

Het is inderdaad zo dat "wie betaalt die bepaalt" en dat betekent dat je natuurlijk de vrije keuze hebt voor een provider mits je contractvrij bent.

 

Tip: Zet bluetooth eens uit op jouw telefoon of tablet. Is de wifi nu beter?


@Mr1972 Het was niet de bedoeling een negatieve toon te zetten in dit topic. Excuses als dit zo over kwam. Helaas kan ik geen gratis Super Wifi versterkers toesturen. Experia Wifi's zijn een ander verhaal. Als je er met de Wifi Manager niet uitkomt, laat het dan even weten! 
Heeft de tip van wjb geholpen? 
 


https://kpn-mini.speedtestcustom.com/result/8c48f860-ff49-11eb-bfb1-dbca39831347


@chioam Hallo hier! Je reageert op een oud topic. Als je wat meedenkhulp kunt gebruike, kun je beste even een nieuw topic aanmaken.  
Je kunt uiteraard ook even bellen met 0800-0402. Â