Skip to main content

Heb op de eerste verdieping slecht wifi signaal. Benedenverdieping goed, zolder ook goed maar daar staat versterker. Alle testen gedaan om te verbeteren maar helpt niet. Weet iemand raad?

Op de eerste verdieping ook een versterker plaatsen denk ik...


Hoi @Helm123, wat is precies de uitkomst van de wifimanager in jouw situatie? Deze moet altijd wel een oplossing bieden namelijk!


hai thomas, 

dat ik gratis een monteur kan laten komen.

lukt me alleen niet om een afspraak te maken….., al diverse keren telefonisch contact gehad, is alleen nog steeds niet gelukt!

 

gr michel.


Ah dat klinkt als een prima oplossing. Hoewel je er natuurlijk niets aan hebt als je hem niet in kunt plannen. Ik ga er meteen voor je achteraan.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


hai thomas,

heb gisteren voor de zoveelste keer contact gehad met kpn. heb toen weer de test gedaan voor de snelheid, dit was s`morgens en rustig dus, had toen 1x een meting boven de 30mbps, waarop de persoon bij de kpn zei dat ik nu nergens recht op heb. ik zei dat dit eenmalig was en gewoon heel slecht internet heb op de eerste verdieping. de mevrouw was zeer halstarrig en ook op mijn antwoord dat ik ook een snelheid van 0.7 mbps heb gemeten kwam het erop neer dat ik gewoon pech heb gehad en was er toen klaar mee. heb nu superwifi gekocht voor 149 euro en nu is het goed. ben wel zeer teleurgesteld in kpn en ga dan ook alle abonnementen niet verlengen bij kpn als ze verlopen, want ben zo een 200 euro kwijt per maand, en vindt dit een zeer slechte service.

 

mvg michel van der helm 


Bedankt voor je terugkoppeling @Helm123, helaas zijn onze stappen vrij nauw verbonden aan de uitkomst van de wifimanager! Zodra deze namelijk constateert dat er geen problemen meer zijn hebben we het aanbod niet meer.
Het advies is dan om hem ergens in huis te doorlopen waar je onder de 20Mbit/s zit, dan kunnen we weer bij de eerder genoemde stappen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je na zo'n gesprek geen behoefte hebt aan gedoe en de superwifipunten hebt aangeschaft.
Excuses daarvoor!

Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen weet je me te vinden!