Skip to main content

@kpn ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van aansluiting internet. Verkeerde aflevering adres router Vervolgens 2 weken geen signaal Internet, daarna wel internet maar snelheid tergend langzaam maar vooruitzicht op glasvezel. Vorige week monteur @KPN glasvezelafspraak afgezegd vanwege autopech! Nu sinds gisteren glasvezel maar...nu nog verdere aansluiting. Ik hebt gebeld en werd mij verteld dat over een maand de monteur langs kan komen.... ik heb gisteren telefonisch gevraagd of het sneller kan omdat we veel thuis werken maar daar werd niet in meegedacht door de medewerker. Alleen als internet weer niet werkt kan er een monteur eerder komen werd gezegd....ik hoop dat @kpn jullie internetsnelheid straks minder hapert dan jullie afhandelproces. 

Ik hoop dat het alsnog mogelijk is om het eerder om te laten zetten!?

Vriendelijke groet,

Lars 

Goedemiddag @Lars Van Halderen en welkom hier op het forum :)

 

Na het lezen van je bericht kan ik me ergens wel voorstellen dat je zeer ontevreden bent over de manier waarop alles is verlopen en goed dat je dit kenbaar maakt. In verband met het thuiswerken snap ik ook dat je graag zo snel mogelijk aangesloten wil worden op glasvezel. Dat de afspraak vanwege autopech is afgezegd en dat er pas over een maand een nieuwe monteur langs kan komen, is natuurlijk vervelend. Of ik er voor kan zorgen dat dit proces versneld wordt, durf ik niet te zeggen maar ik kijk wel graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je daarom je profiel in kunnen vullen zodat ik je klantdossier erbij kan pakken? Vanuit daar kijk ik graag verder, alvast bedankt!


Goedemiddag @Lars Van Halderen , ik heb niks meer van je vernomen en was benieuwd naar de stand van zaken, Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten?


Beste Jan,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Alvast bedankt 

 

Vriendelijke groet,

 

Lars


Dankjewel @Lars Van Halderen. Ik zie dat het signaal voor glasvezel vanaf 18 september actief wordt en ik heb ook meteen voor die dag (tussen 8.00 en 10.00) een monteur ingepland die dit voor je aan zal komen sluiten. Helaas kan ik dit proces niet voor je versnellen, het spijt me!


Reageer