Skip to main content

Sinds kort kpn betaal voor 1g maar hij komt nog niet eens aan de 40mbps met een aparaat

verbonden met wifi zelfs naast de modem zeer teleurstellend zelfs een kamer verder helemaal geen wifi meer koop je superwifi punt en het blijft precies hetzelfde ook weer 100 eu weggegooit en nu zit ik een jaar lang aan een contract vast zonder er gebruik van te kunnen maken... zelf op het modem inloggen lukt ook niet wachtwoordt wat op de achterkant staat werkt niet dus daar kom ik ook geen stap verder mee is al een monteur langs geweest die heeft alles getest en een nieuw kasje aan de muur opgehangen had tijd nodig zei die dat de verbinding sneller werd nu 1 week verder en nog steeds hetzelfde probleem de snelheid is zelfs nog slechter geworden wat heb ik spijt dat ik geen ziggo meer hebt nooit problemen mee gehad maar je denkt ga voor glasvezel nog sneller internet enzo maar het tegendeel is bewezen nu een jaar wachten zodat ik eindelijk van het abo afkom en die tijdt kan ik lekker gaan betalen en kpn sponseren zo wil ik ook wel mijn geld verdienen !!!!! 

Ha @Da ve, welkom! Jammer om dit te lezen 😞. Ik heb een aantal vragen, die je wellicht al eens beantwoord hebt: 

  • haal je bekabeld wel rond 1 Gbit/s?
  • welke Experia Box/modem heb je?
  • heb je het modem al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
  • probeer eens een schone installatie. Het is wel belangrijk dat je tussen de stappen door echt even de tijd neemt, om het niet te snel te laten gaan. 

Reageer