Skip to main content

8 juli is mijn KPN abbo ingegaan, maar nog geen 2 weken later geen licht meer op de vezel.

Hier begon een aaneenschakeling van slechte service, niet nakomen van beloftes, een zeer onbeleefde helpdesk medewerker die ik heb weggedrukt, 10+ telefoontjes met KPN helpdesk, KPN netwerken enzovoort. Alles zonder een stap verder te komen.

KPN bleek niet in staat om zelf een afspraak met Regge fiber in te plannen. Tot 3x toe was beloofd dat ik teruggebeld zou worden voor een afspraak met het bedrijf die de storing in de glasvezel zou komen oplossen, maar niemand die heeft teruggebeld.

Uiteindelijk heb ik zelf een afspraak moeten maken met Spitters, voor een glasvezel monteur. Toen was het probleem in 30 min verholpen.

In totaal precies 2 weken zonder signaal gezeten.

Ik ben benieuwd of iemand van KPN mij kan uitleggen waarom er geen enkele afspraak is/wordt nagekomen, en hoe 2 weken zonder signaal gecompenseerd  gaat worden.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

8 juli is mijn KPN abbo ingegaan, maar nog geen 2 weken later geen licht meer op de vezel.

Hier begon een aaneenschakeling van slechte service, niet nakomen van beloftes, een zeer onbeleefde helpdesk medewerker die ik heb weggedrukt, 10+ telefoontjes met KPN helpdesk, KPN netwerken enzovoort. Alles zonder een stap verder te komen.

KPN bleek niet in staat om zelf een afspraak met Regge fiber in te plannen. Tot 3x toe was beloofd dat ik teruggebeld zou worden voor een afspraak met het bedrijf die de storing in de glasvezel zou komen oplossen, maar niemand die heeft teruggebeld.

Uiteindelijk heb ik zelf een afspraak moeten maken met Spitters, voor een glasvezel monteur. Toen was het probleem in 30 min verholpen.

In totaal precies 2 weken (24-jul-2020 t/m 07-08-2020) zonder signaal gezeten.

Ik ben benieuwd of iemand van KPN mij kan uitleggen waarom er geen enkele afspraak is/wordt nagekomen, en hoe 2 weken zonder signaal gecompenseerd  gaat worden.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Â