Na activeren glasvezel eerst veel gedoe gehad met de wifiversterker die kapot bleek. Moest ik zelf ophalen in een winkel. Opsturen zou volgens klantenservice niet mogelijk zijn en in de winkels zou altijd voldoende voorraad zijn…bleek er nog 1 laatste te liggen en volgens winkelmedewerker ligt er nooit veel. Daarna 3 daagjes mogen ‘genieten’ van een hakkelende verbinding die er vaak uit viel en daarna helemaal niets meer. Snap dat er soms dingen mis kunnen gaan, maar de service was absoluut s#*t. Pas na 2 dagen later kon er iemand komen kijken en ondertussen op een (niet soepel werkende) dongle als tijdelijke oplossing moeten wachten. Ondertussen dus geen internet voor werk, huiswerk en apparatuur. Vervolgens werd gezegd dat het niet aan KPN lag, maar aan de wel door het door hen ingeschakelde kabelbedrijf. Die kan pas een volle week later een kijkje komen nemen! Wordt ook compleet niet meegedacht in oplossingen. Alles wat ik voorstelde aan tijdelijke oplossingen (die wel door Odido en Ziggo worden aangeboden als er daar problemen zijn), was bij KPN niet mogelijk of niet volgens hun vaste beleid. Er werd zelfs de hoorn op de haak gegooid toen ik doorvroeg naar mogelijke oplossingen. Vervolgens opnieuw contact gezocht met kpn en vroeg of een andere collega van de klantenservice misschien kon meedenken. Ook hij kon niets aan doen….is niet volgens beleid van kpn 🥱. Nu dus nog een 2e volle week wachten tot iemand komt kijken en ondertussen moeten we zelf dealen met de problemen en uitdagingen met thuiswerken, kinderen elders huiswerk laten maken en op eigen kosten telefoondata opmaken, omdat de dongle als tijdelijke ‘oplossing’ niet goed werkt. De slechte service en starre houding van KPN levert veel frustratie op en kost ons veel tijd, inspanningen en geld…Fingers crossed of over een week echt alles gaat werken zoals het hoort…
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt