Skip to main content
Beantwoord

Slechte klantenservice bij verhuizing van internet

• August 25, 2025
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

@KPN Dit is schandalig. Al weken géén internet maar ik betaal wel door. In de winkel afgewimpeld, aan de telefoon voorgelogen. Dit is de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Ik eis NU een oplossing én compensatie.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@NicoleBR211. Er gaat iets niet goed bij jouw verhuizing begrijp ik? Kan je vertellen wat de situatie precies is? Zoals Michel en Joep al aangeven is dat nu niet duidelijk.

We denken graag met je mee. Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 25, 2025

Misschien kan je op een rustige manier vertellen wat er aan de hand is. Nu snapt niemand er iets van...

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@NicoleBR211 

Uit de manier waarop je jouw bericht schrijft, proef ik een behoorlijke kwaadheid en irritatie.
Mede door je ervaring met een medewerker in de KPN winkel, en ook aan de telefoon.
En met eisen schiet je nu niets op, aangezien je het probleem helemaal niet hebt verteld.

Want zoals mede community lid ​@Joep1965 al schreef, niemand snapt er nu wat van.
Dus laat eerst de ergste kwaadheid even zakken, en vertel daarna op een rustige manier wat er nu aan de hand is, zodat wij jouw daarbij kunnen helpen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Welkom op de community ​@NicoleBR211. Er gaat iets niet goed bij jouw verhuizing begrijp ik? Kan je vertellen wat de situatie precies is? Zoals Michel en Joep al aangeven is dat nu niet duidelijk.

We denken graag met je mee. Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.