Skip to main content

Het wordt echt steeds slechter bij de kpn ben nu al meer als zes weken bezig met internet wat steeds weg valt en dan niet het WiFi maar de vaste verbinding dus geen tv kijken niet vast bellen en geen internet een andere experia box krijg je niet die zijn van goud geloof ik dan sturen ze een monteur maar het is Corona dus de monteur belt die komt met het verhaal dat de muur aansluiting te oud is en daar moet een nieuwe in maar ja Corona stuur mij maar een nieuw muurpunt sluit ik hem zelf wel aan dat is ook goed wachten nee dat kunnen we niet opsturen ze vergeten alleen heel even dat ik al zes weken niets aan me Kpn abonnement heb dit schijnt normaal te zijn nu komt er na zeven weken storing komt er een monteur die dalijk tot de conclusie komt dat je een nieuwe modem nodig heb want als je de modem reset  gaat het een uurtje goed als ik geluk heb geweldig

*admin; eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Madcab312, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Dat is een flinke zin. Als ik het dus goed begrijp ervaar je wegvallende diensten, en heb je hier al meerdere keren contact over gehad. Heb je inmiddels al wel een nieuw modem gehad? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb niets meer van je gehoord @Madcab312 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!