Skip to main content

Beste heer Jörg Kramer,

  Na meerdere telefoontjes met de klantenservice en de techdesk worden wij niet geholpen. Wij willen graag overstappen naar KPN, maar twijfelen nu ten zeerste door de slechte klantenservice.   De situatie is als volgt:  De glasvezelkabel ligt buiten het huis, tegen de buitenmuur aan. Er is geen ISRA aansluiting.  Op 8 juli komt de monteur die de ISRA aansluiting nodig heeft en stopt ons abonnement bij Ziggo   Op je website staat:

Plaatsen of verplaatsen van een ISRA of FTU/NT

Geen aansluiting (IS/RA punt of FTU) in jouw huis
Vraag bij KPN Internet, Telefonie, TV, of een combi hiervan aan.

 Zodra de aanvraag binnen is bij ons nemen we contact met je op om de situatie door te nemen met betrekking tot het aansluitpunt.    We hebben nog 4 weken de tijd om de aansluiting goed te regelen, zodat de monteur op 8 juli aan het werk kan. Wat meerdere mensen van de klantenservice en techdesk ons vertellen is dat ze niets kunnen doen. Pas nadat de monteur is geweest en heeft geconstateerd dat er  geen ISRA aansluiting is, kan er een ticket worden gemaakt waarmee de installatie van een aansluiting wordt aangevraagd. Wat dan inhoud dat er geen soepele overstap is, want hoe lang zitten we dan zonder internet?   Wij ervaren de service als zeer stug. Wij hopen in jullie reactie een passende oplossing te horen.

 

Goedemiddag @D-M, welkom op het forum!
Ik heb meteen even met je meegekeken met de gegevens uit je profiel. Ik zie dat er een monteur ingepland staat om je aansluiting te maken op 8 juli.
Ook zie ik dat je gebruik maakt van de overstapservice. Dit houdt in dat wij Ziggo voor je opzeggen.
Mocht het nou om wat voor reden dan ook foutgaan op 8 juli dan zullen wij ziggo nog niet opzeggen. Je komt dus niet zonder te te zitten straks!


@Thomas dus jullie vinden het prima dat de monteur voor niks komt 8 juli en het overstappen weken extra kost? Wij namelijk niet.

 

Kunnen we een afspraak maken om een aansluiting (IS/RA punt) te monteren z.s.m.?

 


Helaas heb ik geen optie om eerder een monteur in te plannen om een IS/ra punt/glasvezelkastje te plaatsen.
Volgens onze gegevens moet hij aanwezig zijn namelijk, als het niet zo blijkt op 8 juli zal de monteur deze waar mogelijk zelf realiseren of een vervolgactie in werking zetten. Helaas kunnen we in dit proces geen stappen overslaan en zullen we deze monteur echt af moeten wachten.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!