Skip to main content

Wil overstappen van Ziggo naar KPN. Vorige week een abonnement voor Internet en TV afgesloten. 

Er moet eerst aanvullend onderzoek worden gedaan door Volker Wessels. De straat moet worden open gebroken om een koperdraad te trekken????????. Dit terwijl wij op de 2e etage van een appartementen complex wonen. Dat onderzoek kan pas over 10 weken op 12 juli plaats vinden terwijl ons abonnement bij Ziggo op 21 mei a.s. afloopt.

Hoezo 10 weken wachten voor een monteurs afspraak??? Lekkere service van KPN.

Ik ga dan ook het contract opzeggen en op zoek naar een andere provider.

KPN heeft dus (weer) een klant verloren... 

Het is u misschien ontgaan maar er is een virus in het land. Het heet corona. Veel mensen zijn ziek of moeten in qaurantaine.  Er is bij bedrijven daardoor veel minder personeel. En ze mogen ook niet met meerdere in een auto.  Het is nogal een toestand. En ja dan duren dingen soms veel langer.


Ohhh is er een virus in ons land slimpie??Dat mij dat toch ontgaan is...10 weken om een monteur te sturen??? Bij T-Mobile sturen ze een monteur op 17 mei maar die hebben kennelijk geen last van corona.


@hjoels Dus Volkers wessels moet deze werkzaamheden uitvoeren, enje bent boos op KPN vanwege de Service. Klinkt logisch. 


Nee, 10 weken wachten klink logisch..


Beste @hjoels, welkom. 

Ik snap jouw frustratie, maar laten we wel een conversatie op gepaste toon voeren. Volker Wessels is onze partner en beheert namens KPNnetwerkNL het KPN koper netwerk, een netwerk waar niet alleen KPN klanten maar bijvoorbeeld ook T-mobile, Tele2 en vrijwel elke andere provider los van Ziggo jouw op aan moet sluiten wanneer jij klant wordt. Als Volker Wessels een onderzoek uit moet voeren waarbij de straat zelfs open moet, is dat helaas niet niks. Dit is een proces waarbij Volker Wessels meerdere toestemmingen van gemeentes moet aanvragen, en soms lijkt de situatie complexer dan gedacht. Vandaar dat dit langer duurt dan je misschien zou hopen. 

Begrijp ik goed dat jij de keuze hebt gemaakt voor T-Mobile? Geen enkel probleem natuurlijk! Maar weet wel dat de monteur die langs komt, enkel een in-home monteur is. Deze monteur is waarschijnlijk niet bevoegd om aanpassingen aan het netwerk te doen, en zal uiteindelijk ook contact op moeten nemen met Volker Wessels. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zo snel mogelijk wordt aangesloten!


Dank voor uw bericht. Kreeg vanmorgen een telefoontje van dat ze a.s. vrijdag een monteur sturen.. probleem van 10 weken wachten is dan opgelost en blijf ik bij KPN. Zal T-Mobile contract annuleren...ben er blij mee…

 


@hjoels, fijn om te horen :blush: