Skip to main content

Goededag,

Ik heb een abonnement afgesloten voor internet en televisie over glasvezel. 8 november zou ik aangesloten worden. Zijn zoals afgesproken twee monteurs bij mij om binnen glasvezel aan te leggen. Dit is gelukt. Echter zien ze storingslampje branden. Zij konden het probleem niet vinden. Zij zouden het doorgezet hebben dat er een storingsmonteur zou komen. dit bleek na heel veel bellen van ons niet zo te zijn. Vervolgens zat er tot 15november een verbod op ons adres (dat er niets gedaan kon worden). Achter af is er via de mail een contact verzoek gestuurd naar KPN netwerk. Die belde 1 dag later. Afspraak gemaakt voor woensdag 20 november. Hij is geweest en constateerde een kabelbreuk op 55meter. Daar heeft hij gegraven maar kon nergens de kabels vinden. Hij heeft dit weer door gebeld en er zou spoedig contact met mij opgenomen worden. Tot nu toe nog niet gebeurd (22-11-2024). Onderhand zowel bij kpn als kpn netwerk klacht ingediend. 

Andere mensen in de straat schijnen dus ook al problemen te hebben en het scheen dat de kabels helemaal niet zijn afgemaakt of iets. Hier wist kpn netwerk die wij 21-11-2024 gebeld hadden niets van….

Ik vind het allemaal een vreemd verhaal en echt schandalig en slecht.

Wanneer wordt dit nu eens opgelost zodat ik wel gebruik kan maken van glasvezel?

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer