Skip to main content

Slechte wifi

  • September 28, 2020
  • 8 reacties
  • 53 keer bekeken

nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Nou ik blij continu mijn wifi verbeteren. Maar schiet niet op.slechte internet en wifi terwijl ik hoogste internet abonnement heb

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 29, 2020

Werkt bekabeld internet wel goed?


nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 29, 2020

Ja die werkt wel goed. Maar de wifi is bud


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 29, 2020

Welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers? 


nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 29, 2020

Ik heb experia bov v8 en geen wifi versterker. Maar net contact gehad met kpn.hoop dat het opgelost wordt nu met nieuwe box en hopelijk versterkers. Het klopt niet 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 2, 2020

Goedemiddag @nathalie b en welkom hier op het KPN forum :)

Zo te lezen heb je al contact met ons gehad via een andere weg en zijn er versterkers onderweg. Dat is vaak ook de oplossing voor wanneer je last hebt van slechte Wi-Fi. 'Vroeger' was vaak alleen het modem (Experia Box) die het Wi-Fi signaal uitzond wel voldoende. Tegenwoordig niet meer. Er zijn de afgelopen jaren ontzettend veel Wi-Fi netwerken bijgekomen (en dus ook apparatuur die ermee is verbonden) waardoor het steeds drukker is geworden. Wi-Fi is hartstikke leuk maar houd er ook rekening mee dat het een verouderde techniek is die ook zijn beperkingen kent. Ik ga er vanuit dat je met de nieuwe Box en versterkers geen problemen meer zult ervaren. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn, laat het ons dan vooral weten!


nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2020

Beste JanZ

 

Ik heb inmiddels een andere modum gekregen maar geen versterkers.

Moet zeggen dat de wifi nu stukken beter is.:smiley:


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 4, 2020

Goedemorgen @nathalie b :) Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst toch nog versterkers nodig hebben dan wil ik je adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. En mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Voor nu in ieder geval een hele mooie zondag toegewenst.


nathalie b
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2020

Heel fijn en als het weer achteruit gaat met de wifi hang ik aan de bel:grin: