Skip to main content

zeer slechte service

Zullen het iedereen afraden klant te worden

Al langere tijd (sinds overgang telfort naar kpn) last van zeer slechte wifi en slecht werkende tv ontvangers. Meerdere keren contact gehad met klantenservice telkens reactie om boel te resetten uiteindelijk hier ontzettend flauw van lijkt ons niet de bedoeling dat je 1 a 2 x per week alles moet resetten omdat anders niet werkt. 

Gister wederom contact gehad en zouden nieuwe soort modem ontvangen omdat degene die we hadden erom bekend slechte wifi te leveren , wat ook wel blijkt aangezien iedereen rondom ons die klant is bij KPN ook slechte WiFi heeft.

Tot onze verbazing ontvangen we vandaag dezelfde modem als die we hadden. En notabene een gebruikte. Deze meteen retour gedaan. En opnieuw gebeld. Toen werd gezegd dat VASTE klanten geen nieuwere versies vd modem en ontvangers kunnen ontvangen. Dit gaat alleen naar NIEUWE klanten. 

Advies om abbo af te laten sluiten en opnieuw aan te laten sluiten. En wederom een paar dagen zonder internet en tv te zitten !

Dit is toch absurd ?! Dat er zo met VASTE klanten wordt omgegaan ?? Al jaren lid met thuis en mobiel bij Telfort. Hier nooit problemen gehad sinds de overgang ALLEEN maar problemen ! 

Wil je iemand van hogere hand spreken blijkt dit niet mogelijk. 

Is toch van de zotte dat er zo met VASTE klanten wordt omgegaan?!

 

Iemand een tip hoe of waar we verder geholpen kunnen worden? Hebben al rondgekeken maar overstappen is helaas geen optie ivm andere bekabeling.

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Ik snap niet helemaal wat uw bedoeling is. Is het alleen een mededeling of wilt u geholpen worden? Een moderator reageert sowieso. De wachttijd is momenteel 5 dagen. 


Uiteraard hopen wij via deze weg geholpen te worden aangezien we telefonisch niet verder komen en niet de juiste personen te spreken krijgen. Iedereen zegt en beloofd iets anders. Via hier hebben we het iig zwart op wit. 

Wilden via mail contact proberen te krijgen maar kan nergens een mail adres vinden.


Kunt u wat meer vertellen over de opbouw van uw netwerk? Welk type modem? Wat hangt er allemaal aan. Heeft u Wi-Fi versterkers? Gebruikt u ergens draadloze verbindingsets of andere dingen die data versturen via het electriciteitsnetwerk? Werkt het bekabeld wel goed? Veranderen de lampjes van kleur bij uitval?


Lijkt voorlopig te zijn opgelost.. hoe kan ik dit bericht verwijderen?


Hoi @Bianca.Patrick, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat het nu opgelost lijkt te zijn! Hoe heb je het opgelost, heb je daarvoor iets zelf gedaan? Jouw oplossing kan anderen die tegen hetzelfde lopen ook helpen. Het topic laten we daarom ook wel staan, op het forum verwijderen we geen berichten.


Was onjuiste informatie. 

Blijkt toch nog niet opgelost. Nog steeds dezelfde problemen


Dat is jammer Bianca! Zou je toch kunnen vertellen wat je gedaan hebt? Dan kan ik daar rekening mee houden als we verder kijken. Zou je ook je forumprofiel volledig kunnen invullen, dan kan ik de verbinding ook nakijken. Ik hoor het graag van je.