Skip to main content

Ik heb al een redelijke laNee tijd last van trage WiFi en in delen van de woning bijna geen verbinding.

ik heb al meerdere keren WiFi verbeter programma uitgevoerd maar ervaar echter geen verbetering.

ik heb al eerder voor oplossing gevraagd.

waar ik nu zeer teleurgesteld over ben dat als ik een nieuwe klant ben er een oplossing gratis bij abonnement wordt aangeboden.

Maar wat wordt er voor bestaande klanten gedaan?

Als u de Wi-Fi manager goed doorloopt en de snelheid is te laag is de uitkomst dat u 2 gratis experia wifi's krijgt of zelfs een gratis monteur. Die experia wifi's moeten wel bekabeld worden aangesloten op de experiabox. Ik heb ze sinds vandaag staan en ze doen hun werk uitstekend. Goed Wi-Fi is prima mogenlijk maar u moet er wel wat voor doen.


Je zou de vraag ook andersom kunnen stellen.

Waarom wil jij nu opeens gratis superwifi voor een probleem wat al langer speelt bij jou thuis, en de marketing afdeling van kpn totaal geen weet van heeft? Maar enkel nieuwe klanten probeert te werven met een tijdelijke nieuwe actie?

 

 


Hey @RonBosson, welkom op het KPN forum. Niets zo irritant dan een slechte verbinding op WiFi. KPN helpt graag om je draadloze verbinding te verbeteren. Omdat elke woning anders is hebben we een online tool ontwikkeld om jou WiFi-advies op maat te geven met de KPN Wifi Manager. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren, of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je de volgende stappen in de Wifi Manager. 

Wat is de uitkomst van de WiFi Manager bij jou?


Niks gratis monteur en niks gratis WiFi versterkers. Op zolder waar ik nu ziek op bed lig nauwelijks WiFi, al jaren klant en 0 service. Blijf zo nog een jaar langer lid als ik ook die fantastische WiFi ontvangers krijg ipv dat prut ontvanger the dat ik 3 jaar geleden kreeg. Ze willen monteur sturen voor 50 euro voorrijkosten, 15 euro per kwartier extra en exclusief versterkers. Bedankt KPN, denk dat ik in maart na 7jaar weer overstap op Ziggo. WiFi van buren huizenblok naast mij (Ziggo) ontvang ik beter.


Oh en ik heb al die afstand zooi ook al gedaan. Koninklijke afzetters.


Vreemd dat het bij duizenden klanten allemaal wel werkt. Ik had je best willen helpen maar zoveel negativiteit trek ik niet.


Oh en ik heb al die afstand zooi ook al gedaan. Koninklijke afzetters.

Succes bij Ziggo. Kijk alvorens je overstapt ook daar even op het forum. Bij elke provider zijn er genoeg klachten over wifi te vinden. Overstappen is echt geen garantie dat het goed werkt. Probeer de wifimanager te doorlopen zoals @Nadia aangeeft. Heb je daar geen zin in? Ook prima. Investeer dan in goede apparatuur of stap over. 


Beste  Joep1965, ik heb tot 3x tevergeefs geprobeerd te bellen. Heb tot 2x toe de hele digitale resetriedel uitgevoerd en WiFi blijft wegvallen. Dan bieden jullie hulp, maar mag ik wel zelf enorme kosten maken. Dat maakt een mens naar een bedrijf negatief toe. Vooral als je in iedere KPN reclame ziet dat nieuwe klanten het beste van het beste krijgen. Ik betaal mij ronduit bont en blauw aan KPN (home en mobiel).  Maar mis klant binding.  Sorry dat ik mijn frustratie er zo ongenuanceerd uitgooide, maar ik hoop dat u begrijpt waar deze vandaan komt. Moet ik anders bellen dat ik abo omgezet wil hebben en dan hopen dat ik als nieuwe klant wordt behandeld? Alle apparatuur van KPN hier in huis is al 7 jaar


Oh en ik heb al die afstand zooi ook al gedaan. Koninklijke afzetters.

Succes bij Ziggo. Kijk alvorens je overstapt ook daar even op het forum. Bij elke provider zijn er genoeg klachten over wifi te vinden. Overstappen is echt geen garantie dat het goed werkt. Probeer de wifimanager te doorlopen zoals @Nadia aangeeft. Heb je daar geen zin in? Ook prima. Investeer dan in goede apparatuur of stap over. 

Deze heb ik reeds 2 X doorlopen. Ik ben juist destijds van Ziggo overgestapt naar KPN. Niet alleen op zolder valt WiFi weg, zelfs in kamertje zoonlief waar kpnversterkertje, oud model, staat.


Oh en ik heb al die afstand zooi ook al gedaan. Koninklijke afzetters.

Succes bij Ziggo. Kijk alvorens je overstapt ook daar even op het forum. Bij elke provider zijn er genoeg klachten over wifi te vinden. Overstappen is echt geen garantie dat het goed werkt. Probeer de wifimanager te doorlopen zoals @Nadia aangeeft. Heb je daar geen zin in? Ook prima. Investeer dan in goede apparatuur of stap over. 

Deze heb ik reeds 2 X doorlopen. Ik ben juist destijds van Ziggo overgestapt naar KPN. Niet alleen op zolder valt WiFi weg, zelfs in kamertje zoonlief waar kpnversterkertje, oud model, staat.

Welke apparatuur van KPN gebruik je dan?


Inmiddels lieve dame aan de lijn gehad, zij kon mee terugkijken. Tevens verteld dat tv kastje spontaan gisteren 4x resette.  Woensdag komt de monteur.


Hallo @PetravH, welkom op het KPN forum. Ik lees dat je ziek op bed op de zolder ligt, dat is balen! Beterschap gewenst, ik hoop dat je snel herstelt :tangerine::apple:

Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer gefrustreerd raakt van slechte wifi. Goed apparatuur om overal in huis wifi door te geven is dan zeker een must. Via de Wifi Manager kom je erachter wat jouw huis nodig heeft. Ik geloof dat de wifi manager jouw een monteur adviseerde, fijn dat mijn lieve collega dat voor je heeft geregeld! 🙂 Veel succes.


Reageer