Skip to main content

Sinds laatste modem update in juni slechte wifi. Kon ik altijd bv internetten en via bluetooth radio luisteren is dat nu niet meer mogelijk. Geen verbinding of het komt heel even en valt dan weer weg. Het wifi signaal is veel zwakker geworden terwijl er bij mij niets veranderd is. Vaak gebeld met kpn maar geen oplossing. Modem al ik weet niet hoe vaak opnieuw opgestart zonder resultaat. Nu krijg ik als antwoord ik moet maar een kpn wifi versterker kopen!. Kpn maakt het wifi signaal na modem update zwakker en klant moet dan maar extra kosten maken. Wat een kut bedrijf 😡

Ondanks contract ga ik toch uitzoeken of ik weg kan bij kpn met als motivatie dat kpn niet kan leveren waar je voor betaald. Wat een waardeloos arrogant bedrijf.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Ik heb al vele weken last van traag en haperend internet en bereik is zeker met de helft verminderd. Waar ik eerst gewoon bereik had nu niet meer. Moet naar wifi versterker kopen aldus kpn medewerker. Ben inmiddels helemaal klaar met deze waardeloze Provider.

Ga jurist en consumentenbond inschakelen.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic
 


En wat wil je bij de consumentenbond en jurist dan geregeld krijgen?


Ontbinding contract wegens wanprestatie kpn. En via consumentenbond aandacht voor deze falende organisatie die alleen maar graait maar geen kwaliteit levert.


Je overdrijft wel een beetje @Obi-Wan . Diezelfde consumentenbond test regelmatig de providers en dan scoort kpn altijd hoog. Het netwerk van behoort tot de besten ter wereld. Wat is er precies aan de hand?


Welk merk en type modem heb je van KPN @Obi-Wan 

Heb je glasvezel of koper?

Wat is je abo-snelheid en wat is je werkelijke snelheid, bekabeld gemeten op 1 pc met verder alle overige (draadloze) apparaten uit?

Dreigen met consumentenbond en juristen worden we hier op het forum niet warm of koud, we proberen als medeforumleden wel tot een oplossing te komen als je je toon een beetje matigt.

 


Hoi @Obi-Wan .  Over wat voor modem hebben we het hier?  En mocht het een box12 zijn , heb je al geprobeerd om in te loggen in de webinterface en te experimenteren met de verschillende encrypties en wifi standaarden?


Er is uiteindelijk een nieuwe modem geplaatst en sindsdien gelukkig gaat het goed. WiFi is weer vlot en heb nu ook weer op bereik waar het eerst niet meer was.


Reageer