Skip to main content

KPN Community: door, voor en met jou!

  • 4 July 2024
  • 20 reacties
  • 2245 keer bekeken
KPN Community: door, voor en met jou!

Welkom bij de vernieuwde KPN Community! We hebben het KPN Forum omgedoopt tot KPN Community om beter te benadrukken dat dit een plek is waar we samenkomen om elkaar te helpen, kennis te delen en ideeën uit te wisselen. Of je nu vragen hebt, tips wilt delen of gewoon wilt meedenken, hier ben je altijd welkom.

 

KPN Community

Je bent vast al (een beetje) bekend met ons forum. Misschien is het je opgevallen dat we verschillende benamingen door elkaar gebruiken, zoals ‘het Forum van KPN’, ‘het KPN Forum’ en ‘de community’? We gaan gaan vanaf nu verder onder één duidelijke naam:
KPN Community en een nieuwe URL: community.kpn.com.

 

Nieuwe naam, hetzelfde platform

Hoewel de naam verandert, blijft ons doel hetzelfde: jullie de ruimte bieden om met elkaar en met ons in gesprek te gaan over de producten en diensten van KPN en alles daaromheen.
De term ‘community’ weerspiegelt beter wie we zijn en waar we voor staan: een plek waar we samenkomen, elkaar helpen en inspireren. We doen het samen!

 

Samen bouwen aan een betere KPN Community

In onze missie staat: “De technologie van KPN stelt je in staat om te doen wat jij leuk of belangrijk vindt.”
Om jou beter van dienst te kunnen zijn, willen we graag weten wie je bent en wat jij belangrijk en leuk vindt. We nodigen je van harte uit om je ervaringen en ideeën met onze community te delen. Zo kunnen we elkaar inspireren en samen de beste oplossingen vinden. Met jouw feedback kunnen wij onze producten en diensten verbeteren en beter afstemmen op jouw behoeften en wensen.

Of je nu zeer actief bent, af en toe je online gezicht laat zien, of alleen meeleest: jouw betrokkenheid wordt enorm gewaardeerd!

We kijken ernaar uit om jouw vragen, ervaringen en ideeën te (blijven) lezen! 

Groet,

Het KPN Community team

20 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi. Ziet er gelikt uit tot nu toe. Wat mij minder bevalt is dat in de notificatiemail alleen staat dat er een nieuwe topic is gemaakt. Niet wat de inhoud van dat topic is. Nu wordt je min of meer getriggerd om elke topic te gaan bekijken. En niet elke topic vind ik interessant genoeg om te bekijken. Hoop dat dat nog aangepast wordt. Grtn

Reputatie 7
Badge +6

Ik vind een goede keuze 

Reputatie 7
Badge +12

Een forum, community of het pannekoekenhuis. Zolang het doel maar elkaar helpen is maakt de naam me weinig uit. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi. Ziet er gelikt uit tot nu toe. Wat mij minder bevalt is dat in de notificatiemail alleen staat dat er een nieuwe topic is gemaakt. Niet wat de inhoud van dat topic is. Nu wordt je min of meer getriggerd om elke topic te gaan bekijken. En niet elke topic vind ik interessant genoeg om te bekijken. Hoop dat dat nog aangepast wordt. Grtn


😎
Ja, dit hebben wij ook gezien en we hopen dit op korte termijn te herstellen!

 

Een forum, community of het pannekoekenhuis. Zolang het doel maar elkaar helpen is maakt de naam me weinig uit. 

Het doel blijft hetzelfde 💪🏾
Enne... bedankt, nu heb ik zin in een pannenkoek. Met stroop. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi. Ziet er gelikt uit tot nu toe. Wat mij minder bevalt is dat in de notificatiemail alleen staat dat er een nieuwe topic is gemaakt. Niet wat de inhoud van dat topic is. Nu wordt je min of meer getriggerd om elke topic te gaan bekijken. En niet elke topic vind ik interessant genoeg om te bekijken. Hoop dat dat nog aangepast wordt. Grtn

Dat ervaar ik ook @RJW59, en de link 🔗 is ook niet actief zodat je gelijk naar dat bericht kan. 

 

 

@Dennis Schreve  Dat hadden we toch al uitgelegd? Wordt aan gewerkt.  Proberen we zo snel mogelijk op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt KPN 😘

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve  Dat hadden we toch al uitgelegd? Wordt aan gewerkt.  Proberen we zo snel mogelijk op te lossen. 

De link staat er bij @Erwin van KPN:

 

Reputatie 7
Badge +7

De huisstijl is mooi in alles doorgevoerd en ziet er weer lekker fris en fruitig uit. Tuurlijk zijn er, bij uitrol nieuwe- of gewijzigde software, dingetjes op aan te merken, maar jullie kennende gaat dat allemaal goed komen. Thanks en een fijn weekend allemaal en fijne wedstrijd!

Reputatie 7
Badge +16

Tuurlijk zijn er, bij uitrol nieuwe- of gewijzigde software, dingetjes op aan te merken, maar jullie kennende gaat dat allemaal goed komen.


Dit waardeer ik zó, @driemaster! Dikke dank je wel 💚

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb het vermoeden dat dit forum een ander naam heeft gekregen omdat het verplaatst is naar een aparte computer zodat het niet in de weg loopt van de andere computer systemen die de KPN in gebruik heeft.

Reputatie 7

Ik heb het vermoeden dat dit forum een ander naam heeft gekregen omdat het verplaatst is naar een aparte computer zodat het niet in de weg loopt van de andere computer systemen die de KPN in gebruik heeft.

Het forum draait niet op een computer van KPN maar draait "in the cloud" op servers van Amazon.

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb gisteren weer ‘bijgetekend’ voor 2⃣ jaar bij KPN thuis, dus jullie zijn voorlopig nog niet van mij af.😎😃

Reputatie 7

Daar is niets aan veranderd inderdaad @WMG-N, die draaien zoals ze draaiden. De community had geen invloed op de andere KPN systemen, en dat blijft zo 🙂 Wat Shyrin in het startbericht beschreef is waarom het gewijzigd is.

Reputatie 5
Badge +4

Jawel!! De link staat nu in de mail!! Nu kan ik zelf kiezen welk topic ik wil bekijken. Mooi gedaan!!

Reputatie 7
Badge +30

We werken er hard aan jullie feedback, waar mogelijk, mee te nemen. Kan het waarderen dat je nog even deelt dat het naar je tevredenheid is, @RJW59! :-)

Reputatie 7
Badge +22

Jawel!! De link staat nu in de mail!! Nu kan ik zelf kiezen welk topic ik wil bekijken. Mooi gedaan!!

@Marcia van KPN ik zie de link ook weer in me Mail! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +7

Wat ik mis is (uitleg over) zoekopties:

  • Hoe kun je zoeken beperken tot bijdragen van een bepaald persoon (zoals jezelf)?
  • ...in een bepaald datumbereik?
  • ...in een specifieke groep?
  • Hoe kun je sorteren?
Reputatie 7

Wat ik mis is (uitleg over) zoekopties:

  • Hoe kun je zoeken beperken tot bijdragen van een bepaald persoon (zoals jezelf)?
  • ...in een bepaald datumbereik?
  • ...in een specifieke groep?
  • Hoe kun je sorteren?

Mijn advies: Gebruik Google om te zoeken binnen het forum.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arjan, daar is niets aan veranderd. Zo specifiek zoeken kan ook niet. Je kunt dit wel benoemen in Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community samen met eventueel andere wensen.

Je kunt wel je eigen reacties sorteren van nieuw naar oud bijvoorbeeld. 

Reageer