Skip to main content

Slechte wifi na overstap van Odido naar KPN

• June 18, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Sinds afgelopen woensdag 11-6-2025 is de KPN monteur langsgeweest en ben ik tevens overgestapt van Odido naar KPN. Ook ik heb nu een hele slechte wifi verbinding in huis. Meerdere keren per dag valt de wifi verbinding weg en is het bereik slecht tov Odido. Het verbaasd me ten zeerste dat een merk als KPN zo’n slechte verbinding heeft en dat dit in deze digitale tijdperk zo’n issue is. Dit was bij Odido totaal niet het geval. Het thuiswerken lukt nu niet aangezien er geen stabiele verbinding is en het gezin klaagt ook dat de wifi steeds uitvalt. Ik wil dit graag opgelost zien zonder dat ik een heleboel belletjes moet plegen of mails moet versturen. Anders ben ik genoodzaakt om alweer een switch te moeten maken. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@RGT. Welkom bij KPN en op onze community! Jammer om te horen dat je wifi tot nu toe niet goed werkt. Ik snap dat een slechte wifi verbinding heel vervelend is, zeker als je thuiswerkt of met meerdere mensen het internet gebruikt.

Gelukkig zijn er vaak goede manieren om je wifi te verbeteren. In de artikelen hieronder leggen we stap voor stap uit wat je kunt doen om het bereik en de verbinding beter te maken.

Neem hier vooral even een kijkje. Als je wilt, denken we ook graag gericht met je mee op basis van je thuissituatie. Op onze community zijn ook andere gebruikers actief die hier misschien wel ervaring mee hebben en tips kunnen geven. Laat even weten: bijvoorbeeld hoeveel verdiepingen je woning heeft, waar het modem staat, en of je gebruikmaakt van versterkers.

Hopelijk kunnen we dit snel samen oplossen, zodat je weer ongestoord kunt internetten!