Skip to main content

Sinds we verhuist zijn hebben we al te maken met ontzettend slechte wifi. Alles is aangesloten door monteur. Direct 2 experia wifi's geplaatst. Tot in den treure wifi manager gedaan. Nieuwe modem ontvangen. Zelf super wifi punten aangeschaft en wat is het geval??? GEEN verbetering. Ik word er letterlijk stapelgek van. Tv valt om de haverklap stil. Signaal valt soms wel 10x op avond weg, waardoor tv kijken geen leuke bezigheid meer is. Waarom kan ik gewoon geen goede wifi hebben? Ik heb al talloze keren contact gehad met de klantenservice. Dit was niet altijd een goede ervaring en ik heb onderhand wel het idee dat ik niet meer geholpen kan worden. Het is te gek voor woorden. Elke maand betaal ik voor een goed product en niet voor deze bult ergernis.

Beste @LinSchr, welkom! Ik kan me zeker goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Welke Experia Box heb jij? Heb je al eens alles ontkoppelt, de Experia Box teruggezet naar de fabrieksinstellingen, de superwifi punten gereset en alles opnieuw gekoppeld? Heb je de superwifi punten nu bekabeld aangesloten of draadloos? En valt interactieve tv ook weg als je, bij wijze van test, de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld op de Experia Box aansluit? Als je, naast het beantwoorden va mijn vragen, ook je forumprofiel aan wilt vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan help ik je graag verder. 


Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je het inmiddels op kunnen lossen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.