Skip to main content

Vanaf 13 september 2023 geen wifi meer op overloop. Ben al van af die dag bezig met Kpn bellen enz.

Conclusie. een 3e wifi punt aanbrengen op overloop. Maar ben al jaren klant naar tevredenheid, Heeft altijd gewerkt. Echter na 10 x bellen eindelijk een monteur aan de lijn. Kan dus niets voor mij betekenenen. behalve. dat hij niet zeker weet wie de factuur gaat betalen voor het langssturen van een monteur. Ik weet het antwoord wel.!! Erg jammer en overweeg na 25 jaar klant te zijn van KPN om ermee te stoppen. Veel vriendelijke mensen aan de lijn gehad, en we versturen jullie een nieuwe modem e.d. niets van terechtgekomen. (refurbished dezelfde) erg jammer. want ik ben echt een tevreden KPN klant. Ik snap er niks meer van!

Maar dat zal dan toch niet alleen op de overloop zijn neem ik aan. Vertel eens wat meer over uw netwerk! Welk modem,  heeft u wifipunten zoja waar staan ze. Maw we hebben graag wat meer info.


Hoi Joep.

 

Alleen op de overloop geen wifi. alle apparaten direct op 5G op overloop heel raar nooit gehad. Heb ook gekeken naar recente aankopen op nieuwe apparaten. Ook niet het geval. Alle stekkers eruit gehaald geen succes. al 7 weken bezig met KPN vanaf 13 sept. geen verbinding meer op overloop. Kpn gevraagd of er een update is geweest, maar ook niet. Alles doorgemeten alles prima. Op zolder wifi experia top! verbinding. beneden wifi experia top verbinding !. op overloop nul!!! de wifi experia  staan 3 meter van de overloop zowel beneden als boven rara hoe kan dit?? Ik betaal een prima bedrag aan kpn per maand maar dit lukt tot dusver nog niet????? Wie kan mij helpen?


Mijn modem is en experia 10


Hi @Tjoerd,

Als ik het goed begrijp, heb je en V10 in huis en 2 Experia Wifi versterkers. Waar ik nu als eerst heel nieuwsgierig naar ben, is wat er precies gebeurt als je de Experia Wifi punten eens van plek verwisselt. Dus die van beneden naar de zolder en andersom. Merk je daardoor een verschil?


Hoi Maja,

Heb jouw advies opgevolgd, helaas het probleem blijft hetzelfde. Ik heb een oude TP link 2.4 ghz op de overloop in het stopcontact gedrukt. Heb nu Wifi op de overloop, helaas maar 25 mbps. Ik betaal voor 100 mbps.  Echter laten we deze topic sluiten. Misschien meldt ik mij af bij KPN en meldt me dan weer opnieuw aan. Krijg ik een Sonos move t.w.v. 400,- wow