Skip to main content

Ik maak heel vaak mee dat bepaalde apps uitvallen als ik ze wil gebruiken, zelfs als ik naast de modem (Experiabox V10). volgens de info die je krijgt na het doorlopen van het diagnostische tool zou ik een geweldig sterke verbinding moeten hebben. Waar ik ook ben, ik zie altijd maar alleen het eerste streepje van het icoontje dat de sterkte van de verbinding aangeeft. 

Heeft u WiFi versterkers? 


Ik heb één wifi versterker op de benedenverdieping


Ik heb één wifi versterker op de benedenverdieping

Dus de wifi op de V10 is uit? @Colette Broekmeijer ?

Welk merk en type versterker?

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

Bij gebruik van een KPN-versterker is het wèl een voorwaarde dat de wifi op de modem zelf uit is, daarom heb je altijd 2 versterkers nodig, 1 om de wifi van de modem op te vangen en 1 als extra wifipunt om de wifi te verbeteren.


Waarom heb ik een versterker nodig als mijn probleem ook bestaat als ik naast het modem sta? Wat is er dan verkeerd? Waarom is er dan geen sterk signaal?


Nogmaals @Colette Broekmeijer welk merk en type versterker heb je nu en waar is deze geplaatst?

Naast het modem zitten in zinloos, want daarvan is de wifi uit. c.q. behoort uit te zijn bij het gebruik van een KPN wifi-punt.

 


Waarom heb ik een versterker nodig als mijn probleem ook bestaat als ik naast het modem sta? Wat is er dan verkeerd? Waarom is er dan geen sterk signaal?

Als u een SuperWiFi of Experia WiFi heeft, dan word WiFi op de Experiabox v10 uitgezet. 

Dus dan kunt u daar wel naast gaan zitten, maar dat is dan zinloos.


Deze is niet ver van de modem geplaatst


Deze is niet ver van de modem geplaatst

Is dat de enige "versterker" die u heeft?


Ja dat is zo. Vroeger zat ik bij Ziggo en ik had geen versterkers nodig, dus nu moet ik wel versterkers nemen?


Ik game trouwens ook, wel bedraad, maar fps is ook laag, zo rond de 50 fps


Met de TP-links kun je de wifi op de V10 wèl aan laten staan, geef dan de TP's dezelfde naam en wachtwoord als de V10 en niet te dicht bij de V10 zetten @Colette Broekmeijer en de TP's bij voorkeur bekabeld aan de V10 aansluiten voor een optimale verbinding.


Beste @Colette Broekmeijer, het klopt wat N.N. zegt: Je kunt de wifi op de V10 aan laten staan en de TP-Link dezelfde naam geven + bekabeld aansluiten. Heb jij dit ook als zodanig ingesteld?

 

Merk je bekabeld ook problemen? Of gaat het echt ‘alleen’ om de wifi?


Mijn pc heeft lage fps (bedraad) tijdens games. Wat betreft de wifi ga ik een professional inschakelen.


Mocht de community je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!


Reageer