Skip to main content

Goedemorgen,

 

Sinds enige tijd merk ik dat de WiFi trager is dan voorheen, ik heb een Experiabox.

 

Aan de box gekoppeld zit zo'n blok waar een stekker in gaat en een UTP kabel. Boven op de slaapkamer staat er ook één. Normaal branden blauwe lampjes en heb je dus een verbinding. Sinds ongeveer een week zijn de lampjes plots constant oranje/geel. Dan moet je het blok aan de zijkant resetten , gaat knipperen en soms is er weer verbinding maar meestal niet.

 

Waar kan dit aan liggen? De box en de blokken zijn in januari 2017 geïnstalleerd.

 

Groeten,

 

Michiel.

 

 

Dag @Chiel301! Welkom op ons forum. 

Kun je misschien een foto plaatsen van de blokken die je bedoelt? Met de omschrijving die je nu geeft durf ik namelijk niet met zekerheid te zeggen welk apparaat het precies is. En heb je deze apparaten beide direct op het modem aangesloten met een UTP-kabel? Of heb je één ervan aangesloten op het modem en is de andere draadloos? Ik hoor het graag van je! 


Hoi Danny,

 

De blokken zijn de dvs1200's, nu is dat probleem verholpen door er de verlengkabel van tussen te halen, wel vreemd want ze hebben het 3 jaar gewoon goed gedaan. Eén zit rechtstreeks aan het modem, de ander dan draadloos boven. De WiFi is ook wat stabieler nu dus voorlopig ie het probleem opgelost.

 

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

 

Groeten,

 

Michiel.


Reageer