Skip to main content

Ik ben nu sinds een half jaar klant bij kpn hier voor had ik Ziggo en had ik eigenlijk altijd goed internet. Alleen sinds dat ik bij kpn zit alleen maar problemen ik heb vaak te maken met wegvallend internet dat de wifi punten niet meer gevonden worden. Ook had ik een hele slechte internet snelheid dat is gelukkig de laatste tijd iets beter. Heb alles al meerdere keren gereset, ook is er al 2 keer een monteur langs geweest die kon niks raars vinden. Ook toen alles weer gereset dan gaat het een dag goed en de dag later weer het zelfde probleem. Graag zou ik toch wel weten welke wifi instellingen het beste zijn. Als ik de kanalen op 1 vast setting laat staan dan is die nog het beste als ik alles op automatisch zet dan blijft die maar zoeken. Graag hoor ik een oplossing.

Hoi @Patrick Rev, welkom. Balen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart!

Allereerst kan ik je de Wifi Manager aanraden. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Biedt dit nou niet direct de oplossing? Neem dan ook eens dit topic met meer tips om problemen met wifi op te lossen eens door.


Reageer