Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi V8

  • January 18, 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Beste KPN, 

 

ik heb glasvezel en ook een experiabox v8. sinds een aantal dagen heb ik nu geen werkende wifi signaal meer. ik ervaar package loss, een download snelheid niet hoger dan 30mbps wat voorheen meer dan 50 mbps was. ook een jitter van 18 oplopend tot 38.  zelf heb ik niks gewijzigd aan de experiabox. ik heb de online testen gedaan waarmee ik niks ben opgeschoten dan dat mij verteld werd om een wifi versterker te gaan kopen. wel weet ik dat er in almere haven afgelopen week glasvezel issues waren. als ik de topix lees hierboven dan lijkt het mij meer een issue met een experiaboxv8 zelf. bij deze wil ik u dan ook verzoeken om mij een nieuwe versie van de experiabox toe te sturen zodat ik deze kan vervangen ofwel dat u kosteloos een monteur toezend. 

Beste antwoord door Marcia van KPN

ik heb je een pb gestuurd

@Denisismew laat in een privébericht weten dat er toch een monteur is geweest en dat het probleem opgelost is door een nieuw modem! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Denisismew, welkom! Jammer om te lezen dat je hier zoveel problemen mee ervaart! We helpen je hier graag verder mee. Mochten we constateren dat we het niet op kunnen lossen of dat het modem defect is, dan kan ik inderdaad een monteur aansturen of een nieuwe modem aanvragen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik begrijp dat er uit de wifi tuner kwam dat je een betaalde wifi versterker aan kon schaffen?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 31, 2020

ik heb je een pb gestuurd


peter-keetfm
Wijsgeer

Welke snelheid heb je als abonnement

Als je bijvoorbeeld 500/500

Pakt neem ik aan dat je minimaal een v10 krijgt


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2020

ik heb je een pb gestuurd

@Denisismew laat in een privébericht weten dat er toch een monteur is geweest en dat het probleem opgelost is door een nieuw modem!