Skip to main content

ik heb een kpn modum v9 nu merk ik zins dat ik bevielegings cams heb laten plaatsen dat mijn staatloze wifi in de tuin achter uit is gegaan weet iemand een oplossing .ik lees over wifi versterkers maar kan ik ook ander nemen dan die van kpn zelf. 

Zo welke dan

U kan zeker andere wifi versterkers nemen dan die kpn aanbiedt.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Misschien krijg je met de juiste waardes twee gratis versterkers aangeboden die je bedraad op de v9 kan aansluiten.

 


Goedemiddag @diesel.52 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! In principe kun je ook een eigen versterker of randapparatuur gebruiken. Verder geeft @Jeroen Ruiter ook nog een hele goede tip; via de KPN Wi-Fi Manager kun je in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en het zou kunnen zijn dat je camera's hiermee beter samen gaan werken. De Experia Wi-Fi's nemen het signaal van de Experia Box v9 over, dit signaal zal dan worden uitgeschakeld. Mijn advies zou zijn om eerst hier eens mee aan de slag te gaan. De KPN Experia Wi-Fi zal worden aangeboden wanneer er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt. Let wel, je dient de Wi-Fi Manager 2 x volledig te doorlopen. Laat je ons weten wat hier uit is gekomen?


Goedemorgen @diesel.52 , heb je nog iets gehad aan de informatie die hier is gedeeld?


... maar kan ik ook ander nemen dan die van kpn zelf. 

Een TP-Link Deco set werkt bijvoorbeeld goed.

 


Bedankt voor deze tip @Nick83 :) Hopelijk kan @diesel.52 hier wat mee!


Hoi @diesel.52 , omdat ik niks meer van je heb vernomen sluit ik dit topic! Hopelijk is de hier gedeelde informatie voor jou van nut geweest :)


Reageer