Skip to main content

goede dag 

sinds en aantal weken is mijn wifi via de wifi versterkers die ik en jaar geleden heb ontvangen en toen aangesloten heb Âtwee zwarte kastjes die bedraad aangesloten zijn ] heel erg slecht 

wat ik begreep was dat ik eerst 5G had via deze kastjes en deze werkte uitstekend alles werkte perfect.

totdat de stroom in de meterkast er even af moest en nadat ik de boel weer aan zetten begon de narigheid waarschijnlijk heeft hij misschien toen die update gedaan 

sinds die tijd switch mijn apparaten van 5G terug naar 2.4G en weer andersom wat dus betekent dat mijn spullen die daar op aangesloten zijn constant in de problemen komen 

nu heb ik op dit forum vernomen dat er en nieuwe update is geweest die daar schuldig aan is omdat je hiervoor 2.4 G uit kon schakelen  klopt dit en zo ja kan ik hier zelf nog wat aan doen of is dit gewoon weg niet mogelijk meer

Die mogelijkheid is inderdaad weg. Maar ook al schakelen uw apparaten terug naar de 2,4 GHz band, dan nog zou internet het gewoon moeten blijven doen. Op een mobiel of tabled merk je daar helemaal niets van normaal gesproken. Misschien speelt er daarom iets anders. Welk probleem ervaart u precies?


Regelmatig valt het WiFi signaal  bijna weg op onze telefoon tablets en laptops

YouTube en Videoland op tv is eigenlijk helemaal niet meer te bekijken als ik de boel op WiFi heb staan 

Dus die heb ik inmiddels al bekabeld aangelegd anders is het niet te doen 

 


Hallo Leepie, welkom! Ik begrijp dat je een stroomonderbreking hebt gehad? Wellicht dat dit er toch voor gezorgd heeft dat wat instellingen niet meer ideaal zijn. Ik raad aan om even weer vers te beginnen en de Experia Wifi's opnieuw te installeren. Dit doe je door ze even los te koppelen van de Experia Box. Reset vervolgens zowel de twee Experia Wifi (5 seconden resetknop indrukken) als de Experia Box. Vervolgens kun je de Experia Wifi weer herinstalleren op dezelfde manier als je eerder gedaan hebt. Je kunt hiervoor de Thuis app gebruiken.

 

Kijk het daarna even aan om te zien of het weer beter is.