Skip to main content

Ik heb onderstaande (ptt) kabel in mijn huis. Deze lag  onder het huis in de kruipruimte en heb ik in de meterkast naar boven gebracht.

Sluit kpn dit aan als ik nieuwe klant wordt voor internet en tv?. 

 

 

@NielsdeWilde

Jazeker, een KPN monteur kan hier weer een fatsoenlijk IS/RA aansluitpunt van maken.

De Corona  levert wel beperkingen op, lees dit topic: Maatregelen corona virus

Daar staat het volgende:

  • Als je een bestelling hebt geplaatst voor een nieuw abonnement waarbij een monteur noodzakelijk is, dan zal deze komen. Noodzakelijk betekent in dit geval dat er werkzaamheden gedaan moeten worden aan je aansluitpunt om de diensten werkend te krijgen. Deze monteur zal je aansluitpunt afwerken en de Experia Box plaatsen. De rest van de installatie kun je dan zelf doen

Hi Niels, welkom op het forum. 

Als het signaal op die kabel binnenkomt zal de monteur dit voor je in orde gaan maken. Laat het ons hier even weten als je en bestelling hebt geplaatst en het jou niet zelf lukt om een monteur in te plannen. Dit kan komen doordat ons systeem logischerwijs niet in de gaten heeft dat je aansluitpunt niet op orde is. 

Weet je zo voldoende?


Niels, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.