Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Vanmorgen heb ik een SMS ontvangen van KPN dat mijn internetverbinding zou moeten werken. Het betreft een compleet nieuwe aansluiting.

 

Echter bij opstarten van het  Genexis glasvezelkastje blijft het groen “Connection” lampje knipperen. Als ik de Experiabox v12b aanzet, blijft het internetlampje (uiteraard) ook knipperen. Blijkbaar komt iets niet goed de woning binnen. Het glasvezelkastje heb ik ook al diverse keren offline gehaald en de stroom er even af. Geen resultaat.

Ik heb zeker 15 KPN installaties gedaan afgelopen tijd en die liepen allemaal probleemloos en waren meteen functioneel nadat men de SMS had ontvangen. Helaas nu niet.

 

Vreemd is ook dat ik in Mijn KPN helemaal niks terug vind over het abonnement dat vandaag ingaat.

 

Iets is hier niet OK...

 

Ik zie een hoop berichten hierover maar kom niet verder.

Echter hoe verder? Alvast bedankt.

 

 

Ik zit dus met hetzelfde probleem van zeer regelmatig knipperend “Connection” lampje op mijn Genexis glasvezelkastje. Het betreft een glasvezelverbinding die voor het eerst in gebruik genomen wordt (na afkomstig te zijn van een analoge telefoonlijn via Tele2).

 

Internetlampje op KPN Experia v12b box blijft ook knipperen, terwijl dit constant groen moet branden.


@deadsilence het is verstandig om in dit geval te bellen met de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je meekijken en meedenken en indien nodig een monteur aansturen. 


Hoi @deadsilence, dat klinkt inderdaad niet goed. Het lijkt erop dat het signaal nog niet doorkomt. Daarvoor kan je ons het beste bellen zoals Joep al zegt, dan kan er direct met je meegekeken worden naar de verbinding en gekeken worden wat de beste stap is. 


Beste Jasper, na een uur met de klantenservice te hebben gebeld is de conclusie dat een monteur langs komt volgende week. Dank voor uw reply. 


Dat is goed nieuws @deadsilence, ik ga er vanuit dat hij/zij het kan oplossen!


Reageer