Skip to main content

Vanmiddag (1-12-2023) SMS ontvangen dat het zou werken, maar het glasvezel lampje brand niet. Ook zie ik in de bestel status dat we nog niet op het netwerk zitten. Hoe zit dit? 

Zit ik straks zonder?

 

Bel de klantenservice 0800-0402. Voor storingen 27/7 bereikbaar. Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Hier precies het zelfde al de hele dag mee bezig en zelfs schofterig te woord gestaan door medewerker


Klopt, bij mij de mededeling dat de dag nog niet voorbij was.


Ja en nu de dag wel voorbij maar nog steeds niks, maar als je een monteur wil dan zal het wel ff duren, en misschien is het slimmer als kpn een sms stuurt als het echt actief is


Idd, begrijp ook totaal niet waarom aansluiting op netwerk later gepland staat als activatiecode abonnement. 

Helpdesk medewerker beweerde dat ik dat mis had en het gewoon vandaag in ging.


Volgens mij weten ze zelf niet eens waar ze mee bezig zijn, maar wel zeggen dat je het beste netwerk hebt maar Ja dat kan als je alleen mensen vraagt die er al jaren bij zitten


 


 


Was altijd al erg sceptisch over overstappen naar glasvezel, bang dat er hommeles uit voort zou komen.

Is nu wel uitgekomen helaas 🤔

Nu maar hopen dat ziggo mij niet afsluit voor KPN werkt! 


Nou ik had glasvezel bij andere provider maar die ging niet hoger dan 100mb maar wouvwel hoger daarom overstap. En nu doet die andere provider het ook niet meer


O, dat is echt minder, dan heb je echt niks.

Hier de oude nog wel actief, houd alleen mijn hart vast voor hoe lang.

Dinsdag thuiswerken, dus moet dan wel verbinding hebben.


Hi @Sjoert86 en welkom op het forum!

Balen dat er meteen al zoveel onduidelijkheid is bij de start van je abonnement. 😔 Ik zag dat je je forumprofiel had ingevuld dus ik heb gespiekt en ik zie dat er op 5 december een monteur ingepland is. 
De opleverdatum van je abonnement staat daardoor ook op 5 december, dus hopelijk is het dan snel geregeld en kun je zonder problemen thuiswerken die dag. 

@Winger1972 Jouw profiel is nog leeg, dus mochten de diensten nog niet werken dan raad ik je echt aan om met ons te bellen via 0800-0402. Spreek in dat je geen diensten hebt, voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar. 
Dan kan mijn collega je verder helpen en ik hoop dat de verbinding dan ook bij jou snel weer werkt.


@Sanne_M

Bedankt voor het mee kijken.

Klopt, zat wat mis met de kabel, dus monteur ingeschakeld door helpdesk. monteur heeft wat kunnen regelen met de kabel dat ik nu ff online ben.

Vrijdag komt er iemand anders de glasvezel kabel fixen, zodat het allemaal ook netjes is zoals het hoort.

Nu het volgende probleem, mijn producten zie ik nergens, ik kan mijn netflix niet activeren en geen extra producten aan zetten. Of komt dat pas na vrijdag? Abbo is nl wel actief.


Lukt het ook niet om je abonnement te koppelen aan je MijnKPN account? Dan zou je alle producten e.d. in moeten zien. 

Als er nog helemaal niks in je MijnKPN account staat zou je bij de beginpagina namelijk dit moeten zien: 

Als je dan op de blauwe knop klikt en alle stappen volgt, dan zou je de abonnementen moeten kunnen koppelen.

Mocht dat niet werken, wil je dan laten weten wat er precies mis gaat? Dan kijk ik mee!