Skip to main content

Heel slecht internet in mijn huis de snelheid van de internet binnen mijn huis heel laag af en toe 30mk en af en toe 80mk en eigenlijk mijn abonnement is 100mk .

Graag wil ik een oplossing te vinden . Vroger was mijn abonnement met Telefort heel goed en de speed van internet heel goed .

mk? je bedoelt mb/s 

je hebt 3 opties 

de wifi manager uitvoeren en misschien krijg je wifi experia gratis of monteur. 

vaak lukt dit niet. om dat geval kom je weer hier op de forum en wordt je na 2 weken miss wel geholpen. 

 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/ deze kan je kopen :) 

makkelijkste oplossing 

 

of je kan een monteur aanvragen. 

 

 


Ja ik bedoel 30 tot 80 mb/s dat afhankelijk van afstand van router .Kunnen jullie experia wifi gratis verzenden ?

Of kunnen jullie andere merk van router verzenden ?

De router Sagemcom dat jullie aan klanten verzenden hij is heel slecht router .

En waroom moet ik experia wifi kopen ( 49€ ) 🤥🤥🤥??(( andere bedrijven deze router gratis aan klanten verzenden )) 

Nog keer graag wil ik tempo oplossing vinden .

Graag hoor ik jullie reactie .Alvast bedankt .

 


Hallo @ramez.khanji Welkom hier op het KPN Forum. Dank voor het stellen van je vraag en goed om te zien dat je al een reactie hebt gekregen. 

Om te beginnen: het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Zo is Darkie117 net als jij een klant van ons. Op het Forum zijn ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen, dat informatie goed vindbaar is en als je er onderling écht niet uitkomt kunnen we bijspringen. We kunnen dus niet direct reageren, maar twee weken duurt het ook weer niet. ;-) 

Aan problemen met wifi kun je veel zelf doen. We hebben een handig overzichtsartikel over wifi, met veel tips. Je vindt er ook een link naar de wifi manager, waar Darkie al aan refereert. Dit is een online tool, die je helpt om je wifi te optimaliseren. Een mogelijke uitkomst van de analyse die de tool doet is het gratis leveren van een Experia wifi; een wifi versterker die je bekabeld aan kunt sluiten. 

Â