Skip to main content

ik heb hier in arnhem precies hetzelfde heb nu 15 mbit terwijl ik vorig jaar tegen de 100 mbit had twwe monteurs geweest komt omdat het gat storen in de kast maar dat is toch een probleem van kpn waar wij nu mee opgezadeld zitten en wel een abbo van 100 mbit afgesloten erwijl kpn weet dat dat dus niet meer haalbaar is mar betaal er wel voor raar toch

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

heb nu twee hd kastjes netjes meegeleverd maar kan ze niet tegelijkertijd aanzetten raar dat ze het leveren terwijl ze weten dat het niet kan ? en storingen zijn op te lossen ik kan ook niet meer opzeggen omdat het onderzoek naar de snelheid 5 dagen duurde eer ik bericht kreeg nu is het termijn verlopen dus zit ik een jaar vast aan een te duur abbo van 100 mbit en twee kastjes die niet tegelijkertij werken een monteur zei tegen mij de kast is vol mooie ervan is ook we hebben een zaak geopent  paar maanden geleden250 meter verderop wat denk je gewoon 100 mbit snelheid mijn broek zakt af ook kpn mijn ps4 kan ik wel vergeten nu spel downloaden duurt nu 99 uur shitzooi ik snap er geen hoempappa meer van dus wel de centen opstrijken maar er niets aan doen pffff had ik ziggo maar gehouden

 

Admin: bericht naar eigen topic mee verplaatst


zou iemand van de kpn daar eens naar kunnen kijken en kunnen kijken of mijn abbo dan naar beneden kan ?

 


Hi @manuela leming, welkom op ons Forum! Zoals te lezen in je eerste bericht haalde je vorig jaar 100 Mbps en nu 15 Mbps, dit is inderdaad een groot verschil. Ook vertel je over twee monteurs die langs zijn geweest die het probleem niet hebben kunnen oplossen. Ik heb even meegekeken op jou adres en zie dat er een ADSL verbinding aanwezig is op het adres. Deze heeft inderdaad een maximale download snelheid van 15 Mbps.  

Kan het kloppen dat je de 100 Mbps behaalde toen je nog bij Ziggo zat? 

Technisch is er niet meer mogelijk dat 15 Mbps. Ik heb de orderbevestiging even bekeken en zie dat het hierin ook staat aangegeven. Vervelend dat dit niet eerder is verteld.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik dit natuurlijk graag.  

 

 


nee dat was bij kpn ziggo had ik 250 mbit de techniche dienst zegt zelf dat het klopt dat het vorig jaar 100 mbit was maar dat er nu een blok in ons stuk zit vanwege storing dus heb wel degelijk 100 mbit gehad als u even kijkt naar ons vorige contrakt kunt u dat ook zien dus was ik echt in de veronderstelling dat ik gewoon weer 100 mbit terug zou krijgen dus doordat kpn storingen heeft word ik geknepen maar kijk het maar na is echt 100 mbit geweest 100 meter verderop zit onze zaak wat denk je zit op dezelfde kast maar heeft wel 100 mbit denk dat kpn gewoon geen nieuwe kabel wil leggen hier dat het te duur is 


ook zei een monteur dat er geen plek meer was voor ons of zoiets


in de kast bedoel ik


Reageer