Skip to main content

Snelheid na decoder nog maar ca 6Mbps, waardoor Netflix etc een drama is (voor decoder en wifi ca 60). Hoe kan dit?

Decoder met kabel van Experia box.

I

Hoi @heem1234. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet ongestoord Netflix kan kijken. Kijk je Netflix op de tv-ontvanger van KPN? Dat zou geen problemen moeten opleveren. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Informatie staat erop


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik stelde nog een andere vraag waar je nog geen antwoord op hebt gegeven. 

Kijk je Netflix op de tv-ontvanger van KPN?

Zou je deze vraag nog willen beantwoorden? Zou je daarnaast willen aangeven met welke diensten je nog meer problemen ervaart?

 


Beste Vikash,

Geen idee of dit via KPN ontvanger gaat; Hoe kan ik dit zien?

Ook andere zenders als Videoland en YouTube geven een slechte, veelal storend en haperend beeld.

Dus ik heb speedtest gedaan, en deze geeft zo’n slecht resultaat.

 


Gebruik je de witte KPN afstandsbediening om Netflix op te starten?


Neen, een andere


Als je niet de witte afstandsbediening van KPN gebruikt om Netflix te bekijken, dan verwacht ik dat je Netflix kijkt op een Smart TV of via ChromeCast. Het kan zijn dat deze verbinding niet voldoende is om Netflix te kijken en dat je daarom verstoringen te zien krijgt. Zou je Netflix eens willen opstarten op de tv-ontvanger van KPN. Op de pagina “Netflix kijk je nu met gemak via Interactieve TV van KPN” kan je bekijken hoe je dit doet. Ik ben benieuwd of je dan ook verstoringen krijgt te zien. 


Heb je inmiddels al getest op de tv-ontvanger van KPN? Ik ben erg benieuwd of je op deze manier wel ongestoord naar Netflix kan kijken.


Goedemorgen, nog niet gedaan. Wat betekend dit mbt abonnement? Moet ik dan Netflix nemen via KPN?


Je hoeft niet per se een Netflix abonnement via KPN af te nemen . Je kan inloggen met jouw eigen gebruiksnaam en wachtwoord op kanaal 200.


@heem1234 Is het nog gelukt om met jouw eigen account in te loggen? 


Als je niet de witte afstandsbediening van KPN gebruikt om Netflix te bekijken, dan verwacht ik dat je Netflix kijkt op een Smart TV of via ChromeCast. Het kan zijn dat deze verbinding niet voldoende is om Netflix te kijken en dat je daarom verstoringen te zien krijgt. Zou je Netflix eens willen opstarten op de tv-ontvanger van KPN. Op de pagina “Netflix kijk je nu met gemak via Interactieve TV van KPN” kan je bekijken hoe je dit doet. Ik ben benieuwd of je dan ook verstoringen krijgt te zien. 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je via de tv-ontvanger van KPN wel ongestoord kan kijken. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer