Skip to main content

Goedendag,

1 oktober is bij mij ook de snelheid van 100 naar 200 gegaan, maar ik haal maar net 80mbit..

Koper/DSL 163 Mbit/s

Bonded Koper/DSL 216 Mbit/s

Ik zou dus 163mbit moeten halen, maar dat is zeker niet het geval.

Mijn vraag is hoe kunnen we dit wel halen? Ik heb een Xperiabox v10.

En wat moet er gedaan worden met pairbounding? We betalen tenslotte er wel voor…

Goedendag,

1 oktober is bij mij ook de snelheid van 100 naar 200 gegaan, maar ik haal maar net 80mbit..

Koper/DSL 163 Mbit/s

Bonded Koper/DSL 216 Mbit/s

Ik zou dus 163mbit moeten halen, maar dat is zeker niet het geval.

Mijn vraag is hoe kunnen we dit wel halen? Ik heb een Xperiabox v10.

En wat moet er gedaan worden met pairbounding? We betalen tenslotte er wel voor…

Meet u de snelheid bekabeld? Dus niet via wifi?


Goedendag,

1 oktober is bij mij ook de snelheid van 100 naar 200 gegaan, maar ik haal maar net 80mbit..

Koper/DSL 163 Mbit/s

Bonded Koper/DSL 216 Mbit/s

Ik zou dus 163mbit moeten halen, maar dat is zeker niet het geval.

Mijn vraag is hoe kunnen we dit wel halen? Ik heb een Xperiabox v10.

En wat moet er gedaan worden met pairbounding? We betalen tenslotte er wel voor…

Meet u de snelheid bekabeld? Dus niet via wifi?


Bekabeld en via de WiFi.


Een monteur moet dan iets bij u in de meterkast aanpassen. En ook op de centrale. Omdat monteurs het nu met corona extra druk hebben, is besloten om het aansluiten van pairbounding voorlopig niet te doen.


Een monteur moet dan iets bij u in de meterkast aanpassen. En ook op de centrale. Omdat monteurs het nu met corona extra druk hebben, is besloten om het aansluiten van pairbounding voorlopig niet te doen.


KPN komt bij mij in huiskamer binnen. Wat willen ze aanpassen bij mij thuis? Ik moet die 163mbit toch gewoon kunnen halen, zonder pairbounding?

Al hebben ze het nu druk, kan er als nog een afspraak gemaakt kunnen worden?

Zullen waarschijnlijk alleen iets op de centrale iets hoeven doen om zonder pairbounding die 163mbit te halen?

Of heb ik een nieuwe Router nodig?


Goedendag,

1 oktober is bij mij ook de snelheid van 100 naar 200 gegaan, maar ik haal maar net 80mbit..

Koper/DSL 163 Mbit/s

Bonded Koper/DSL 216 Mbit/s

Ik zou dus 163mbit moeten halen, maar dat is zeker niet het geval.

Mijn vraag is hoe kunnen we dit wel halen? Ik heb een Xperiabox v10.

En wat moet er gedaan worden met pairbounding? We betalen tenslotte er wel voor…

Meet u de snelheid bekabeld? Dus niet via wifi?


Bekabeld en via de WiFi.

Bekabeld rechtstreeks op de Experiabox? Geen draadloze verbindingset of switch of iets dergelijks er tussen? Goede kabel? Cat 5e of beter? Pc of laptop met een gigabit poort?


Een monteur moet dan iets bij u in de meterkast aanpassen. En ook op de centrale. Omdat monteurs het nu met corona extra druk hebben, is besloten om het aansluiten van pairbounding voorlopig niet te doen.


KPN komt bij mij in huiskamer binnen. Wat willen ze aanpassen bij mij thuis? Ik moet die 163mbit toch gewoon kunnen halen, zonder pairbounding?

U wel als ik het zo begrijp.

Al hebben ze het nu druk, kan er als nog een afspraak gemaakt kunnen worden?

Als u een storing heeft.

Zullen waarschijnlijk alleen iets op de centrale iets hoeven doen om zonder pairbounding die 163mbit te halen?

Of heb ik een nieuwe Router nodig?

Welke heeft u?


Hi @DSP1, welkom hier. 

Ik kijk even mee als je het goed vindt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


DSP, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Heeft u uw internet abonnement ook aan gepast tot 200mbit??

 


Een monteur moet dan iets bij u in de meterkast aanpassen. En ook op de centrale. Omdat monteurs het nu met corona extra druk hebben, is besloten om het aansluiten van pairbounding voorlopig niet te doen.


KPN komt bij mij in huiskamer binnen. Wat willen ze aanpassen bij mij thuis? Ik moet die 163mbit toch gewoon kunnen halen, zonder pairbounding?

U wel als ik het zo begrijp.

Al hebben ze het nu druk, kan er als nog een afspraak gemaakt kunnen worden?

Als u een storing heeft.

Zullen waarschijnlijk alleen iets op de centrale iets hoeven doen om zonder pairbounding die 163mbit te halen?

Of heb ik een nieuwe Router nodig?

Welke heeft u?

Xperiabox v10, de lijn van kpn komt bij mij in de huiskamer binnen, geen extra kastje zoals vaak wel in de meterkast zit.

Kan het zijn dat hoe het nu aangesloten is, niet voldoende is?


Als je alsnog je profiel invult kan ik even meekijken. :wink:


Als je alsnog je profiel invult kan ik even meekijken. :wink:


Gedaan, is dit voldoende?


Ja, dankjewel. 

Op dit moment meet ik een snelheid bij jou van ongeveer 100 Mbit, wat overeenkomt met de verbinding die jij hebt. Dat is VVDSL. Om de 160 te kunnen moeten we jou overzetten op VPLUS, dat kan ik in de loop van volgende week in gang zetten. Dit kan zonder afspraak. Ik kan ook proberen om het over te zetten naar bonding als dat nog kan met de nieuwe maatregelen, daar moeten we echter wel een afspraak voor inplannen. 

 


😃 Dat zou heel mooi zijn! Als bonding niet kan, dan is VPLUS ook al een stuk beter!

Ik haal idd rond de 93,20mbps

Krijg ik een mail over wat er gaat gebeuren en wanneer?

Mvg.

Dennis

 


Ja, zodra ik het volgende week invoer zal je een bevestiging ontvangen met daarin de datum per wanneer het in zal gaan. :relaxed:


Oké dank je! Fijne avond.

 


Ja, zodra ik het volgende week invoer zal je een bevestiging ontvangen met daarin de datum per wanneer het in zal gaan. :relaxed:


Goedendag,

Is er toevallig al iets in gang gezet?

Ik haal nu wel snelheden van rond de 100mbps, maar nog lang niet de 200…

Ik hoor het graag!

Gr.

Dennis


Ja, zodra ik het volgende week invoer zal je een bevestiging ontvangen met daarin de datum per wanneer het in zal gaan. :relaxed:


Goedendag,

Is er toevallig al iets in gang gezet?

Ik haal nu wel snelheden van rond de 100mbps, maar nog lang niet de 200…

Ik hoor het graag!

Gr.

Dennis


Goedendag, zou nu wel graag willen weten of er nu iets gaat gebeuren?

Mvg.

Dennis


Hi Dennis, we zijn er nog steeds mee bezig.

Vraagje. Zou je voor me een speedtest willen doen? Welke resultaten zie je nu via een bekabelde verbinding? 


Hi Dennis, we zijn er nog steeds mee bezig.

Vraagje. Zou je voor me een speedtest willen doen? Welke resultaten zie je nu via een bekabelde verbinding? 

Goedeavond,

Ik haal gemiddeld 95mbps bekabeld en heb een 1gbps netwerkverbinding.

 

mvg,

dennis


Hi Dennis, zojuist elkaar gesproken en een monteur ingepland. 

Laat me even weten hoe het afloopt de 19de. :slight_smile: