Skip to main content

We hebben meerdere meldingen ontvangen over snelheidsproblemen met de dienst Sneller Internet Buitengebied, vooral in de avonduren.

We hebben deze meldingen samen met onze leverancier onderzocht en het probleem lijkt een issue met een server te zijn. We hebben aanpassingen gedaan en gaan monitoren of deze het gewenste effect hebben.

We doen dit vooral in de avonduren omdat dan de belasting op de server het grootst is.

Mocht je nog problemen ervaren, laat het dan hier in een reactie weten.

Onze excuses voor het ongemak!

Afgelopen weekend, het hele weekend last gehad van een langzame verbinding. Vanmiddag router via de website gereset. Nu nog even afwachten of het verbeterd is.


Klopt, bij mij slaat geregeld het 4G modem in een storing en dan zakt mijn verbinding van 55 naar 3Mb. Daarnaast kan ik enkel nog SD kijken ipv HD, hopelijk wordt dit dan ook verholpen.

 

Groeten, Erik


Laatste dagen idd veel problemen. Op zich is download en upload goed, maar ping gaat mis. Ik heb herhaaldelijk boven de 1000ms gemeten. Op dit moment redelijk normaal rond 40ms


Hier in Tilburg West buitengebied nog steeds geen 4G internet. Alleen het koperdraadje werkt nog maar komt niet hoger dan 3,3 Mbps. Uploaden max. 0.62. totaal onbruikbáar nu.


Ja hier ook ik heb de router ook al gereset  ik loop naar de keuken en weg ontvangst van meerdere apparatuur we wachten het af 


In Aalsmeer heb ik er ook last van. Het buitengebied internet werk hier niet meer naar behoren.

Is het al mogelijk om een 5g buitengebied modem te verkrijgen?

Gr jan.


Dat hadden we al gemerkt 😵💫😵💫😵💫 jammer dat kpn er pas na 2 weken achter komt!!! Heeeeeeel vervelend als je hier wel van afhankelijk bent 👎👎


Al dagen problemen met het internet.

savonds is het echt traag en pagina’s openen. Überhaupt niet.

 


Is al veel langer ellende maar nu is het top ellende.heb niet eens 4 G  Compenseer maar eens een keer daarvoor want de rekening innen zijn jullie wel snel mee.🤬


Bij ons is het super langzaam al heel het weekend. Wanneer wordt er in de buitengebieden ook is glasvezel aangelegd?


Ook hier (op het Eiland tussen Oostburg en Sint Margriete) is het al een week erg traag allemaal. Fijn om te horen dat er aan gewerkt wordt!


Indd laatste dagen een groot drama met snelheid..... en vooral in de avonduren.... hoop dat het snel wordt opgelost 


Buitengebied Vaals al 1week problemen. Zoeken naar server en verbinden duurt erg lang. Nu lijkt het normaal te werken.

Afwachten tot later op de avond


Klinkt bekend! Ik heb er al zeker 5 dagen last van in het buitengebied van Arkel . 
Vandaag tot 18.19 nog geen last gelukkig


Wij ervaren al een geruime tijd problemen met de snelheid van de verbinding. Alles al gedaan om het zelf op te lossen, maar het probleem blijft bestaan. (Buitengebied Hengstdijk)


Vandaag over gebeld. Fijn dat het opgepakt wordt. Op dit moment gaat het goed! Assendelft. 


Hier ook geen 4G. Alleen het koperdraadje werkt. Zeer slecht internet dus!


Ik heb ook problemen

een simpel fotootje op mn telefoon wil hij niet laden,

hoogst irritant,

en ik verwacht wel een restitutie eind van de maand, want het is nu mijn schuld dat KPN hier in gebreke blijft.

 


Router al een tijdje buiten werking. KPN geeft dat zelf aan maar doet er niets aan.. Waardeloos.


Ook hier (kop van Schouwen-Duiveland = buitengebied) traag en haperend internet afgelopen weekend. Graag advies van KPN of ik modem moet resetten! 


inderdaad al een weekje last van. 2100ms latency.

alles geprobeerd en uiteindelijk opgegeven. iig fijn dat het nu word erkend dat het bij kpn ligt


Hier (Kerkrade) precies hetzelfde. Traag internet hoge ping en jitter waardes en instabiele verbinding. Modem experiabox vervangen afgelopen weekend op aanraden van KPN zelf. Alles tig keren gerest. Niets helpt. 4g modem schakelt niet bij. Dat probleem is niet alleen in de avond maar gedurende de hele dag.

Vandaag monteur geweest maar die is onverrichter zaken weer moeten gaan wordt a.s. woensdag vervolgd...Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar ik krijg herinneringen an mijn 56k modem.

Speelt al geruime tijd.  Mijn zoon merkte dit het eerst omdat games traag reageerden. Hij klaagt hier al zeker een week of twee over. Ikzelf heb het afgelopen week gecheckt omdat hij maar bleef klagen. Toen afgelopen donderdag ontdekt dat idd 4g modem niet bijschakelde. In het weekend (Vrijdagavond) eindelijk melding ervan gemaakt.

Helpdesk hielp goed maar zijn ook beperkt in wat men mag doen.

 


in noordwijkerhout verdwijnt het uploaden ook savonds word niet  blij van 😓


Klopt. Afgelopen week veel heel veel last gehad van trage internet. Alles al een aantal keren opnieuw opgestart maar verbeterde niet. 
speedtest was dramatisch laag. 
lijkt nu beter te zijn tot nu toe 🙏


Ja, in Oosterhout ook regelmatig problemen!

Graag compensatie KPN!!!!

 

Hopen dat alles weer goed werkt op korte termijn. 
 

Anneke Leenders