Skip to main content

We hebben meerdere meldingen ontvangen over snelheidsproblemen met de dienst Sneller Internet Buitengebied, vooral in de avonduren.

We hebben deze meldingen samen met onze leverancier onderzocht en het probleem lijkt een issue met een server te zijn. We hebben aanpassingen gedaan en gaan monitoren of deze het gewenste effect hebben.

We doen dit vooral in de avonduren omdat dan de belasting op de server het grootst is.

Mocht je nog problemen ervaren, laat het dan hier in een reactie weten.

Onze excuses voor het ongemak!

Hier ook al vanaf donderdag problemen. Traag internet. Te traag om netflix of videoland te kijken. Meerdere malen alles zonder stroom gezet. Maar helaas niks helpt 


Hier ook problemen zoals al meermaals gemeld aan jullie deze week. 


Hier in Vinkeveen is het ook een drama. Heb ook storing oplosser gedaan en de oplossing was dat ik een monteur moest laten komen voor 70 euro want er was een storing bij mijn binnen. Dus KPN kan straks weer korting gaan geven op de rekening voor niet geleverde diensten. 


Klopt hier ook in regio zuid beveland

heel vervelend want het is al veel en veel te traag 

overigens brand bij ons ook al enige tijd een rood lampje op de 4g ontvanger. Wellicht kapot? 


Erg vervelend dit.

Hoe kan dit nu zo opeens ? Word het signal gebruikt vior mobiel netwerk ? 

Kan kpn de snelheid elders voor meer geeld tijdelijk verkopen ?

 

Op advies van KPN hebben wij specefiek voor dit abonnement gekozen en betalen dik voor een abonnement.

Als je dan nu in de drukke decembermaand s avonds will chillen door tv te kijken online een spelletje wil spelen of te internetten is dit nu helaas niet mogenlijk.

 

Ik verneem graag iets van een tijd wanneer dit is opgelost.


Het was de afgelopen week zeer slecht ik hoop dat het beter wordt.

Lunteren 


Al enkele weken internet enorm traag in buitengebied Beekdaelen! Het wordt alleen maar slechter. Niet te doen dit!!!!

 

 


In Deurne buitengebied blijft internet traag. Vanmiddag, 19-12-2022 duurde het soms bijna een minuut om pagina's te laden. Blij dat er aan gewerkt wordt.


Laatste dagen traag internet, alles gereset, maar geen verbetering. Vanaf vandaag iets sneller. Noord Groningen via 4G modem


Afgelopen weekend heel traag internet gehad hopen dat het snel oplost. Want dit is drama.

Mvg Margriet


AHD

ook wij in Ermelo (GLD) hebben slecht signaal

Graag oplossen  a.u.b.


Ik stream nu via de 4g van mijn telefoon met mijn T-mobile abonnement.

Schaam je kpn.

 

 


Sinds gisteren merkte ik dat het internet super traag is. Openen van pagina’s duurt minutenlang. Ik hoop dat jullie het snel opgelost krijgen er is hier een bedrijf gevestigd, zo is het echt niet te doen!


Geen problemen met internet snelheid wel tv kijken. Terugkijken van opnames starten niet, continu zwart beeld. Na stoppen en eerst andere opname starten en stoppen lukt het wel te kijken. Tv menu heel traag. Alles opnieuw geïnstalleerd zelfs "frisse start" , maar niets helpt. We hebben 50 Mb internet en tv via koper (tel) aansluiting met ondersteuning 4G modem voor buitengebied.

 


Dat 4G modem trekt geregeld de snelheid naar 1Mb, dus die heb ik nu 2 dagen er af. Dan gaat het beter.


Op zich fijn dat je een sms krijgt over de problemen aangaande de snelheden in het buitengebied, maar wat mij betreft dagen te laat. 
Aantal dagen bezig met onderzoeken, resetten en irriteren over iptv en streaming.
Zou prettig zijn om eerder de sms melding te sturen en niet nadat, wat bij mij nu het geval lijkt, het is opgelost. Zou een hoop tijd en irritatie schelen. 


Hier ook, op een gegeven moment maar liefst 1 mb upload. Ga er eigenlijk wel vanuit dat Kon iets van compensatie geeft, ik bedoel, we betalen genoeg voor internet die gewoon hoort te werken. Een storing kan, maar niet zo lang en zeker niet door zo"n late reactie vanuit kpn.


Ik heb ook problemen

een simpel fotootje op mn telefoon wil hij niet laden,

hoogst irritant,

en ik verwacht wel een restitutie eind van de maand, want het is nu mijn schuld dat KPN hier in gebreke blijft.

 

Ik wil ook compensatie ben het zat.


Buitengebied Wijchen: 

17 dec 13 mbs

19 dec 11 mbs

Erg traag. 
Compensatie of doe er wat aan.


Heb niet eens sneller internet in het buitengebied de reden teveel bomen zegt KPN.

ja wat denk je dan wat een buitengebied is?


Lijkt tot nu toe (19:00 uur) beter te gaan.

 


Inderdaad, eerst overal naar lopen zoeken. Geen storingmelding op internet.

Nu een melding van KPN. Gelukkig, maar te laat. Het duurt al dagen.


Is al veel langer ellende maar nu is het top ellende.heb niet eens 4 G  Compenseer maar eens een keer daarvoor want de rekening innen zijn jullie wel snel mee.🤬

Waarom plaats je en een post in een heel specifiek verhaal over SIBG? Om te zeuren?


Geen problemen met internet snelheid wel tv kijken. Terugkijken van opnames starten niet, continu zwart beeld. Na stoppen en eerst andere opname starten en stoppen lukt het wel te kijken. Tv menu heel traag. Alles opnieuw geïnstalleerd zelfs "frisse start" , maar niets helpt. We hebben 50 Mb internet en tv via koper (tel) aansluiting met ondersteuning 4G modem voor buitengebied.

 

Leuk die vertaling van ms. (millisecondes) naar Mevrouw! En jitter naar trillingen.


@Shyrin_ … misschien in je openingswinst vermelden dat het hier specifiek gaat over de combo VDSL en 4G?

Want nu is er forum vervuiling van mensen die over allerlei snelheidsproblemen posten die niets te maken hebben met SIBG.