Skip to main content

Hoi,

Volgens de postcodecheck is een 4 Gbit glasvezelaansluiting mogelijk op mijn adres.

Via de mijnkpn app de hogere snelheid aangevraagd (4 Gbit) (huidig verbinding 1 Gbit) nu is de status sinds 27 January onveranderd.

 

In de status word vermeld dat de apparatuur vanaf 29 January aangesloten kan worden?

 

Maar de status blijft weergeven dat er een abbonement wijziging is gedaan en er momenteel geen andere wijzigingen mogelijk zijn.

 

Nu heb ik begrepen dat de experia box 12 moet worden vervangen voor de experia box 14.

 

Is er een bepaald process blijven hangen en opnieuw door de klantenservice naar gekeken moet worden?

 

KPN graag opheldering.

Dit zou normaal al verwerkt moeten zijn, je hebt geen mail gehad dat er meer onderzoek nodig is (dan staat het wel op pauze) ?
Je krijgt inderdaad een Box v14 binnen, bel anders vandaag even naar de afdeling verkoop.
Die kunnen indien nodig een ticket aanmaken als he bestelling vast is gelopen mocht het systeemtechnisch zijn.


Hoi SaltyBart,

Even gekeken in de spamfolder. En er staat inderdaad een mail van kpn van 29 January dat er meer onderzoek nodig is, en dat er later een vervolg mail met aansluitdatum word gestuurd.

Maar ook dat ik het modem moet terugsturen....ehm huh

 

Ik wacht het wel af dan. Hoe lang zo'n onderzoek moet duren. Ik kan de bestelling ook niet annuleren of andere wijzigingen doen zolang de status staat dat het abbonement een wijziging heeft.

 

Iets meer communicatie van KPN was wel wenselijk geweest.

 


Hoi SaltyBart,

Even gekeken in de spamfolder. En er staat inderdaad een mail van kpn van 29 January dat er meer onderzoek nodig is, en dat er later een vervolg mail met aansluitdatum word gestuurd.

Maar ook dat ik het modem moet terugsturen....ehm huh

 

Ik wacht het wel af dan. Hoe lang zo'n onderzoek moet duren. Ik kan de bestelling ook niet annuleren of andere wijzigingen doen zolang de status staat dat het abbonement een wijziging heeft.

 

Iets meer communicatie van KPN was wel wenselijk geweest.

 

Heb je wel al XGS-PON of nog niet ?


Hoi,

Jazeker is nu al 1 jaar opgeleverd.