Skip to main content

Bij ons de gemeente Moordrecht wordt nu glasvezel aangeboden via Delta Fiber. Keuze uit Delta zelf, of Caiway of Online. Gezien de geboden snelheden i.c.m. overige aanbod (tv, bellen) is dit een zeer aantrekkelijk aanbod. Geen aansluitkosten, snelheid 450mb en met gelijkwaardige diensten als KPN is de prijs iets lager. Actiekortingen niet een meegeregekend.

 

Ben eigenlijk mij hele leven al KPN klant en ook tot tevredenheid. Ik vind echter de glasvezel ontwikkeling wel belangrijk. Helaas lijkt in mijn regio KPN dus achter het net te vissen. Ik overweeg dan ook serieus over te stappen. Ik zie echter dat KPN ook 200mb internet biedt in de nieuwe Hussel abo's. Hiervoor moet ik echter mijn huidige Alles-in-1 Premium wijzigen en ga ik weer meer betalen of verlies ik zaken. Dat is niet wenselijk.

 

Vraag? Denkt KPN mee met de bestaande trouwe klanten en kunnen zij de internetsnelheid niet verhogen tot 200MB. Zeker met 2 thuiswerkende personen, 2 opgroeiende kids is dit geen overbodige luxe en meer toekomst gericht. Door de snelheidsverdubbeling tegen gelijke kosten zou voor mij een overstap niet aan de orde zijn.

 

Op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Hier wordt niets met prijzen gedaan. Het beste kunt u bellen met de klantenservice.  0800-0402 gratis nummer van de klantenservice.Â