Skip to main content

Beste,

Op dit moment maken wij gebruik van het KPN netwerk middels een verouderde aansluiting in onze woning. Waardoor wij maximaal 50 MB kunnen binnen halen. Omdat glasvezel in ons deel van de wijk (nog) niet wordt aangelegd door KPN blijven wij achter met verouderde aansluitingen waardoor het basisnetwerk nog niet eens benut kan worden. Ik zou graag willen weten of KPN ook voor klanten zoals wij oplossingen heeft waardoor je in elk geval het aantal MB's kunt binnenhalen waar je voor betaald? 

Vriendelijke groet,

Michael

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Check op de site of er binnen 2 maanden iets gaat veranderen. Meer kunnen de medewerkers hier nu ook niet zien.

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search


Beste Jeroen,

 

Bedankt voor je snelle toelichting. Er staan geen ontwikkelingen gepland voor deze regio. De vraag die ik mij dan wel stel, is KPN dan niet bereid hier iets op uit te doen voor haar klanten die blijkbaar volgens de link in een buitengebied wonen. Ik kan me niet voorstellen dat, dat een wenselijk beeld is. 

 


Hoi Michaël, welkom op het forum. Ik vrees dat ik niet echt een oplossing voor je heb.
In buitengebieden waar écht heel weinig snelheid is en de masten voldoende capaciteit hebben bieden wij “sneller internet buitengebied” aan.  
Ik begrijp dat je momenteel 50Mbit/s haalt, ik vermoed daarmee niet in aanmerking komt hiervoor. Het 4G modem ondersteunt de verbinding ook maar tot 50Mbit/s.
In deze situatie vrees ik dat het waarschijnlijk toch afwachten is tot de glasvezel komt.
Voor meer informatie of vragen over de uitrol van glasvezel in jouw regio kun je hiervoor het beste bij onze partner KPNNetwerkNL terecht