Hallo,
Sinds een jaar heb ik KPN glasvezel. Al een hele tijd is het zo dat diverse apps niet werken wanneer ik tuis op het Wifi netwerk zit. Dat is niet alleen op mijn eigen telefoon, maar ook op die van mijn vrouw en dochter. De apps laden niet volledig of lopen vast. het is altijd zo dat wifi uitzetten de oplossing is. Op 4g werkt alles dan. Het betreft oa rabobank, ING, Nu.nl, buienradar en spotify apps. Het probleem is er niet altijd, maar wel grote delen van de dag. het betreft een
De laptop en tv werken verder prima.
Vorige week heb ik dan eindelijk maar eens gekeken of ik het kon oplossen.
ik heb kpn veilig verwijderd, het wifi netwerk vergeten en opnieuw verbinding gemaakt, en het modem aan en uit gezet.
Dit heeft niet geholpen. Toen heb ik de klantenservice gebeld. Daar was de tip om het malware filter uit te zetten. dat heb ik gedaan, maar het probleem is er nog steeds.
Daarna zag ik in de webomgeving van de kpn box dat er een update klaar stond. ook deze geïnstalleerd, maar zonder resultaat. KPNbox12
Ik heb het internet en het forum doorzocht, en zie dat er meer mensen zijn met vergelijkbare ervaringen, maar nergens heb ik een eenduidige oplossing gevonden.
Wie kan me helpen?
Â