Skip to main content

Ik ben inmiddels een maand geactiveerd, maar heb nog niets vernomen van de levering van de Sonos-speaker.

Is er al iets bekend?

MVG, Anton.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Anton Homma. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen speaker hebt ontvangen. Ik zal dit voor je uitzoeken en doorzetten naar onze logistieke afdeling. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en contact telefoonnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi Vikash,

postcode, huisnummer en klantnummer staan nu in mijn forum profiel. Hoor graag wanneer de Sonia geleverd gaat worden!

Groet. Anton. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er al een monteur bij jou is geweest en dat je inmiddels al gebruik maakt van onze diensten. De reden waarom je nog geen Sonos speaker hebt ontvanger is omdat jouw bestelling administratief nog niet is afgerond. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij pakken dit verder op en nemen contact met jou op als dat nodig is. Onze excuses voor het ongemak.


Volgens onze systemen heb je jouw Sonos speaker inmiddels al ontvangen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!