Skip to main content

Hallo, ik heb nu ook een probleem met de sony tv. Hij is met de wifi verbonden maar mag niet op internet?

@Mj1970 Welkom op het forum. Ik heb even een nieuw topic aangemaakt zodat we het overzichtelijk houden. Is het nog gelukt om de tv opnieuw te verbinden met het internet? Is de tv rechtstreeks verbonden met de Experia Box of maak je gebruik van Wifi-versterkers in huis? Ik zou je anders eerst willen adviseren om de Experia Box even uit en aan te zetten en om daarna opnieuw te verbinden met de Wifi. 


Hallo

ik heb jou advies opgevolgd. Experia box gerest kabel rechtstreeks verbonden aan de tv.

geen contact. Nu hebben we ook een probleem met de bose box. 
er moet iets in  de experia box zijn . 
kan er een monteur komen kijjken?

 


@Mj1970 Werken de andere diensten zoals Wifi en de tv nog wel? Heb je ook al even een andere netwerkpoort op het modem geprobeerd? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi

wifi werkt wel. Wij hadden van jullie twee wifi accounts. De amstel 2 en amstel 2 5g. Laatste doet het nu alleen. Ook op onze mob 

wil je mijn gegevens hebben? Is dit een openbare site?


Als je op het linkje klikt dan kun je jouw profiel invullen. Deze gegevens zijn afgeschermd en dan kijk ik even naar de stand van zaken met betrekking tot je Wifi. Wellicht ondersteund jouw tv de 5GHZ band niet. Je kan daar ook even de volgende tool voor gebruiken op onze site. 


Oke ik ga dit straks bekijken. Maar het blijft raar dat we niet meer kunnen inloggen in onze amstel 2.

heb je gekeken vanaf de afstand bij jullie?

de link die je geeft is op je wifi naam te veranderen? 
ik wordt er moe van 


Ik heb even gekeken en volgens mijn meting staan zowel 2.4 GHZ als 5 GHZ aan nu. Met de link die ik je stuurde kun je inderdaad de naam en wachtwoord van het netwerk aanpassen waarna je opnieuw de verbinding kan instellen. 


Oke dank je wel remco. Ik ga het strak thuis bekijken en anders kom ik terug


Hoi remco, zowel op de amstel 2 als amstel 5 g geeft hii aan dat hij wel verbinding maakt maar geen toegaan. Help en nu? 


Excuses voor de late reactie, ik was even een paar dagen vrij. Komt de tv dan überhaupt nog met een melding wanneer je contact met het internet probeert te maken. Een foutcode of een andere opmerking?


Hoi remco

net maar sony gebeld. Is wrs een soft date probleem. 


@Mj1970 Fijn dat er dan iets meer duidelijkheid is. Ik hoop dat ze dat op korte termijn dan gaan rechtzetten. Bedankt voor het delen!


Reageer