Skip to main content
Antwoord

Spoed monteur komt pas maandag

• August 29, 2024
  • 9 reacties
  • 263 keer bekeken

Vandaag om 18:26 kreeg ik een bericht van KPN dat er een storing in onze postcodegebied 1069CL Amsterdam.

Volgens KPN is de storing opgelost. Op dit moment heb ik geen internet en telefonie in huis. Wat voor de storing wel het geval was. De probleem ligt ergens in een centrale. 

De oplossing van KPN is om pas aankomende maandag een monteur te sturen. Triest dat dit gebeurt en dat er en storing is geconstateerd en het niet onmiddellijk op te lossen en niet pas na drie dagen. 

Oplossing een hotspot aanmaken voor het hele gezin. Wat heel veel uitval krijgt van het internet en irritaties.

Beste antwoord door DaveA

Hi @Abpie, helaas is dit het probleem als iets vlak voor het weekend gebeurd. Dat is met veel bedrijven zo, niet alleen bij KPN. Monteurs werken op zaterdag, maar in kleine getallen. En zondags niet. Hierdoor is er maandag pas plek. Dus het is helaas even afwachten. Mocht je een mobiel abonnement hebben bij KPN zou je wel contact kunnen opnemen met de klantenservice op 0800-0402 om extra MB’s te ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 29, 2024

Hi @Abpie, helaas is dit het probleem als iets vlak voor het weekend gebeurd. Dat is met veel bedrijven zo, niet alleen bij KPN. Monteurs werken op zaterdag, maar in kleine getallen. En zondags niet. Hierdoor is er maandag pas plek. Dus het is helaas even afwachten. Mocht je een mobiel abonnement hebben bij KPN zou je wel contact kunnen opnemen met de klantenservice op 0800-0402 om extra MB’s te ontvangen.

• August 29, 2024

Dankjewel zal het verwijderen!

• Nieuwkomer
  • January 25, 2025

Hoi,

Ik heb nu ook zo'n situatie. Foutje door KPN zo lijkt het en ik kan vrijdag, zaterdag, zondag en maandagochtend niet internetten. Geen alarm, geen TV, kan niet werken…

Ik ben er verbaasd over dat KPN geen spoeddienst is het weekend heeft. Beetje teleurstellend.

Ik blijf hopen dat ze het toch vandaag op komen lossen..…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 25, 2025

Hoi,

Ik heb nu ook zo'n situatie. Foutje door KPN zo lijkt het en ik kan vrijdag, zaterdag, zondag en maandagochtend niet internetten. Geen alarm, geen TV, kan niet werken…

Ik ben er verbaasd over dat KPN geen spoeddienst is het weekend heeft. Beetje teleurstellend.

Ik blijf hopen dat ze het toch vandaag op komen lossen..…

Beste ​@IK MIS ZIGGO KPN heeft uiteraard een uitgebreidere SLA, maar dat geldt in de regel voor het MKB en grootbedrijf, die daar dan ook dik voor betaalt.

• Nieuwkomer
  • January 25, 2025

Ik vind 72 uur wel heel lang hoor om een storing op te lossen. Althans dan komt er pas iemand kijken. Wat met name onhandig is, is dat er vrijdag KPN-ers door de straat liepen om de glasvezelkabels bij niet abonnee's te checken. Waarschijnlijk hebben ze mijn aansluiting toen uitgezet. 

Andere bedrijven beloven pas weg te gaan als alles werkt, maar KPN gaat weg als het niet meer werkt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 25, 2025

Beste ​@IK MIS ZIGGO als je ook mobiel van KPN hebt kun je om extra databundel vragen ter overbrugging en kun je je mobiel als hotspot inzetten voor thuis.

Succes.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Net als bij Ziggo kan er soms niet als minuut een monteur komen 

• Nieuwkomer
  • January 26, 2025

Er is nogal een verschil tussen a la minuut en 72 uur....

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Er is nogal een verschil tussen a la minuut en 72 uur....

Oke ook bij Ziggo kan het paar dagen duren als internet zo kritiek is zorg je het beste zelf voor een backup