Skip to main content

Ivm super wifi set de wifimanager willen gebruiken ivm beste opstelling 

Heelaas gaat die niet verder

zie foto

 

gaat niet verder met verder wat ik ook kies

op laptop Windhoos 10 /iPhone/ Ipad Pro

 

 

 


Hoi @Ruggiero, kun je het later nog eens proberen? En anders vanaf een ander apparaat/browser?

Ik heb het inmiddels -tig keer geprobeerd, zowel met mijn mobiele telefoon als mijn tablet. Het probleem blijft. 

Hier het zelfde probleem sinds de super wifi is geactiveerd. Dit wordt de laatste dag met die schotels. Heb ik dan nog problemen gaat super wifi terug via de winkel van KPN😤😬

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic


Hier sinds de super wifi activeren problemen met de wifi manager

Deze blijft vast lopen  op de zelfde melding verder…

ik heb nog een week de tijd , als het dan nog slecht is breng ik dat set naar de KPN winkel.

Ik ga er dan zelf een router aanhangen!!

 

Iemand advies merk?  Model??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dag @Gebruiker510 Is het inmiddels wel gelukt om de wifi manager te gebruiken? 


Helaas blijft nog steeds hangen op de zelfde verder link

Dat is hier op alle apparaten Ipad Iphone windhoos 10 laptop  en op een chromebook 


 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Gebruiker510, waar loop je precies in vast als je de Wifi Manager wilt volgen? Kom je niet verder dan de stap waarvan je het screenshot stuurt, of krijg je een foutmelding te zien? 

Daarnaast begrijp ik dat je sinds kort SuperWifi hebt, maar ik vermoed dat 't nog niet helemaal lukt, aangezien je de Wifi Manager wilt volgen. Waar loop je precies op vast? We hebben een handig topic met veel informatie en tips voor de installatie en gebruik van SuperWifi. Misschien kom je daarmee verder!

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Gebruiker510, waar loop je precies in vast als je de Wifi Manager wilt volgen? Kom je niet verder dan de stap waarvan je het screenshot stuurt, of krijg je een foutmelding te zien? 

Daarnaast begrijp ik dat je sinds kort SuperWifi hebt, maar ik vermoed dat 't nog niet helemaal lukt, aangezien je de Wifi Manager wilt volgen. Waar loop je precies op vast? We hebben een handig topic met veel informatie en tips voor de installatie en gebruik van SuperWifi. Misschien kom je daarmee verder!

Hoi. Ik loopt vast op het punt van de screenshot. Steeds op het zelfde punt..

de 2de schotel staat in de kamer ernaast waar de 1ste staat en vetbonden is met utp op modem.  Deze houd het signaal vaak niet vast.  Alles gelijkvloers.

Alles al eens gerest en terug gezet naar fabrieksinstellingen..

Ben er eigenlijk wel klaar mee nog 1 week dan geef ik het hele spul terug in de kpn winkel hier😤😬

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


@Gebruiker510 Even om alles duidelijk te hebben. Je probeert om Super Wifi's te installeren en goed te laten werken? Heb je het topic waar Alexandra naar verwijst al doorgenomen? Daar staat stap voor stap in wat je moet doen om ze aan te sluiten en te gebruiken. 


@Gebruiker510 Even om alles duidelijk te hebben. Je probeert om Super Wifi's te installeren en goed te laten werken? Heb je het topic waar Alexandra naar verwijst al doorgenomen? Daar staat stap voor stap in wat je moet doen om ze aan te sluiten en te gebruiken. 

Ik heb al heel dat stappenplan goed doorgenomen.  Na nieuwe  her installatie met alles te hebben geret blijft het een paar uur goed werken en vervolgens gaat het weer mis

Ook al diverse kanaal instellingen geprobeerd 

De eerste SW is verbonden met utp

De 2de staat een paar meter verder in aangrenzende werkkamer.

Experiabox  V10 zonder A

Alles gelijkvloers met betonnen muren!!

Ik heb nog een paar dagen /14 na bestellen/ anders houd ik het voor gezien.

Dan geef ik ze af in de KPN winkel hier in de stad

ps ik lees anders niks dan problemen met de SW schotels😤😬


Ik denk dat klanten die geen problemen hebben hier niet snel komen om dit te melden denkt u niet?