Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben overgestapt van Odido naar KPN mijn thuis internet abonnement zou vandaag 18 oktober ingaan maar vanaf zaterdag 12 oktober al geen internet, odido kon mij via te telefoon niet helpen en hadden een monteur ingepland en die kwam op 16 okt langs om te kijken wat het probleem is, deze monteur kwam al snel met zijn bevindingen dat KPN het internet signaal van Odido te vroeg  geblokkeerd had en dat ik vandaar geen internet meer had.

Lekker dan!

Maar ik dacht ach die 2 dagen tot mijn abonnement van kpn verbinding ingaat wacht ik daar wel op.

Nu vandaag 18 oktober, alles netjes volgens boekje aangesloten 

Glasvezelkastje branden de lampjes:

Power - groen

Glas - brand niet

Ethernet - groen

Modem KPN box 12 branden lampjes:

Internet - snel knipperend (blijft knipperen) groen

Wifi - brand groen

Power - brand groen

Tv - brand niet

Phone - brand niet

Voor alle zekerheid alle stappen nogmaals uitgevoerd, geen verbetering nog steeds geen internet.

Moet ik nu wachten op een activatie sms of is het slimmer om een monteur langs te laten komen, maar dat is ook weer een dingetje want daar word 75 euro voor gerekend en dat terwijl dit probleem niet bij mij ligt, ik ga dat echt niet betalen!

Ik hoor het graag!

HELP!

Hallo @Marie Doornberg ,

Geen paniek! De activatie is niet meteen om 0.00, maar pas in de loop van de ochtend. 

Je ontvangt daarvan vanzelf een berichtje.

(Vaak moet er iets worden omgezet in de wijkkast.)

Jaaaaa ik was al helemaal in paniek😂

Dus toch maar even gewoon wachten op de sms? 

Ik had inderdaad ook van de Odido monteur gehoord dat ze de dag van de aansluiting in de wijkkast een knopje om moeten zetten.

Ik wacht af en hou het hier op de hoogte, in iedergeval bedankt voor jouw berichtje🙏

Hallo @Marie Doornberg ,

Geen paniek! De activatie is niet meteen om 0.00, maar pas in de loop van de ochtend. 

Ondertussen een sms ontvangen dat de verbinding nu zou moeten werken maar zoals verwacht is het nog steeds hetzelfde, nog steeds geen internet....lampje van het glasvezel op het glasverzelkastje brand nog steeds niet....ughhh 

Weer alle stappen gedaan opnieuw aangesloten, en geeft aan (OEPS, we zien dat je nog niet bent aangesloten) met daaronder (ga verder)

Dan kom ik bij, Plan een monteur in😑

Is die monteur nu gratis dan want dat staat er natuurlijk niet bij.

Hallo @Marie Doornberg ,

Dan kom ik bij, Plan een monteur in😑

Is die monteur nu gratis dan want dat staat er natuurlijk niet bij.

Als een monteur nodig is, dan is die gratis. 

Maar als het nu nog steeds niet werkt: Bel dan met 0800-0402. 

Spreek in "Storing".   

Hallo @Marie Doornberg voordat je belt kun je ook de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en dan herstarten. Alles groen, het werkt.

Niet alles groen, even bellen met 0800 0402

Succes.

Hi @Marie Doornberg, wat zuur zeg dat je verbinding het niet gewoon direct goed doet 😕

Ik hoop dat je het advies hier opgevolgd hebt en dat je via onze telefonische klantenservice verder bent geholpen met het aan de praat krijgen van je internet. Hoor nog graag even hoe het gegaan is en of alles nu werkt!

Hallo @Marie Doornberg voordat je belt kun je ook de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en dan herstarten. Alles groen, het werkt.

Niet alles groen, even bellen met 0800 0402

Succes.

Alles nog geprobeerd net als wat u zei, niets heeft geholpen.....18 okt ook nog contact gehad met KPN klantenservice ook die konden mij niet verder helpen er is nu een monteur ingeschakeld door de klantenservice zelf die komen pas aankomende donderdag 24 okt. En dan zit ik dus al 2,5 week zonder internet. Hopelijk is het Donderdag opgelost.

Dank voor uw reactie en het meedenken 

Hi @Marie Doornberg, wat zuur zeg dat je verbinding het niet gewoon direct goed doet 😕

Ik hoop dat je het advies hier opgevolgd hebt en dat je via onze telefonische klantenservice verder bent geholpen met het aan de praat krijgen van je internet. Hoor nog graag even hoe het gegaan is en of alles nu werkt!

Via klantenservice helaas niet geholpen kunnen worden, op 24 oktober kan er pas een monteur komen....hopelijk kan die meer voor mij betekenen....jammer van deze slechte start ik had ook gehoopt dat de overstap soepeler zou verlopen maar dat is minder waar, hopelijk word dit snel gefixed want dit is echt erg vervelend, mijn dochter moet ook huiswerk op haar laptop doen en we zitten al 2 weken zonder tv en ons internetbundels van onze telefoons gaan hard nu.

Dit is inderdaad niet zo'n fijn begin @Marie Doornberg, helemaal niet leuk dat jullie zo lang zonder zitten terwijl je juist gebruik hebt gemaakt van de overstapservice om dit te voorkomen 😕

Heeft iemand in jullie huishouden een mobiel abonnement van KPN? Zo ja, dan kan je de klantenservice vragen om daar extra data op te zetten, als noodoplossing!

Hi @Marie Doornberg, wat zuur zeg dat je verbinding het niet gewoon direct goed doet 😕

Via klantenservice helaas niet geholpen kunnen worden, op 24 oktober kan er pas een monteur komen....hopelijk kan die meer voor mij betekenen....jammer van deze slechte start ik had ook gehoopt dat de overstap soepeler zou verlopen maar dat is minder waar, hopelijk word dit snel gefixed want dit is echt erg vervelend, mijn dochter moet ook huiswerk op haar laptop doen en we zitten al 2 weken zonder tv en ons internetbundels van onze telefoons gaan hard nu.

En @Marie Doornberg ?

Heb je alles nu weer werkend? Vaak kan een monteur het wel fixen…

Hopelijk ben je vanaf nu een tevreden klant.  

En @Marie Doornberg ?

Heb je alles nu weer werkend? Vaak kan een monteur het wel fixen…

Hopelijk ben je vanaf nu een tevreden klant.  

Hoi hoi Lieve mensen,

Sorry voor het late berichtje, het is opgelost door de monteur van KPN, hij kwam binnen en zag dat ik alles goed had aangesloten, hij zei ik ga even naar de stadskast en raad eens binnen 10 minuten belt hij me op en zei ik heb denk ik je dag goed gemaakt, ik keek naar het modem en yesssss weer internet 💪🏻 het was natuurlijk gewoon weer een probleem in de stadskast......maar ik ben happy dat het helemaal opgelost is, dankjulliewel voor het meedenken🙏

Groetjes marie

Heel erg fijn dat het nu allemaal werkt @Marie Doornberg, bedankt dat je het nog even laat weten 😊

Reageer