Skip to main content

Dit is ook mijn vraag. Als startdatum heb ik 28 december aangegeven en ziggo loopt dan af. Kan ik dan gaan installeren? In de mail staat namelijk dat de startdatum 22 januari is. Kan dit aangepast worden? 

 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Marlousxx, ik zal even met je meekijken! Zou je hiervoor je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profie? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!


Hoi @Marlousxx 
Je kunt het altijd installeren, werkt het dan werkt het, zo niet dan nog even wachten en later nog eens proberen.
Het schaadt niet….
Let wel zodra je een werkende installatie hebt, gaat ook het abonnement in, dus wil je geen dubbele kosten hebben….


Hoi @Marlousxx, ik zal even met je meekijken! Zou je hiervoor je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profie? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Gedaan!


Hoi @Marlousxx 
Je kunt het altijd installeren, werkt het dan werkt het, zo niet dan nog even wachten en later nog eens proberen.
Het schaadt niet….
Let wel zodra je een werkende installatie hebt, gaat ook het abonnement in, dus wil je geen dubbele kosten hebben….

Dankjewel voor dit antwoord!


Bedankt @Marlousxx. De wensdatum is inderdaad 22-01-2021. Eerder dan die datum zal de verbinding niet opgeleverd worden. Je kan vanaf 22-01 het modem aansluiten om een werkende verbinding op te zetten. Mocht je niet voor overstapservice gekozen hebben, is het beste om contact met Ziggo op het nemen en de afsluitdatum te verplaatsen naar het moment je van plan bent KPN te installeren.