Skip to main content
Goed!! had Starterkit Draadloze Wifiversterker 2 gekocht bij kpn

nu bleek dus de boel niet compleet te zijn dus ik heb de ze retour gestuurd naar de kpn in zo een doos



er niet bij na denken dat ze dan natuurlijk niet terug komen compleet hoe stom kan ik zijn

hoop dat deze nog te vinden is



baal enorm ging in een waan omdat ik nog wel zeer boos was om dit 😤 😑



denk probeer wat nieuws lul ik
Jammer wat nu veder 😞

Hah@Skipper12, hier ben je ook. Wat een verhaal. Ja, dat is wel even een dingetje. Wat ontbrak er precies? Miste je de handleiding, of de stroomadapter?

Heb je het wel gemeld door een ingevoegde notitie? Heb je ook de instructies voor het retourneren opgevolgd?


Hoi Nadia,



Nee...Ik was nog wel boos ik wil het nieuwste van het nieuwste proberen en dan merk ik dat het niet compleet is plus er zat beschadiging op een van de apparaten begrijp er soms echt niks van waarom nou.... Ik heb in boosheid alles meteen retour gestuurd in doos ...maarja later dacht ik wat los dit op 🤨



Dat heb ik weer 🙄🙄🙄🙄

Och, ja dat is wel een teleurstelling. Ik kan me het ook enigszins voorstellen. Maar, niet echt handig ;)

Het zou wel helpen om van te voren kenbaar te maken dat je pakketje niet compleet is. En dat er krassen op zitten. Je mag gerust om een nieuwe vragen, je hebt 14 dagen zichttermijn.

Voor vragen over je bestelling of een goede afhandeling van je retourzending, neem dan contact op met Ceva Logistics via 070-301 39 88. Ceva Logistics is te bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. Houd je bestellingnummer bij de hand, deze vind je in de bevestigingsemail van de aankoop of op de factuur. Leg ze de situatie uit, ik neem aan dat ze je dan spoedig een nieuwe set sturen 🙂


Hoi Nadia,



Bevestigings mail ? Welke Bevestigings mail?



🤨 🙄🙄 gaat lekker zo begrijp niet hoe dit zo verkeerd kan gaan maarja 😐
In de winkel geweest maar daar helpen ze niet ook aan de telefoon van kastje naar de muur maarja
Hey @Skipper12, in de winkel en via de helpdesk willen ze je vast graag helpen. Alleen wordt het lastig als je iets wilt retourneren dat je al hebt teruggestuurd. Dat moeten we grondig gaan onderzoeken.



Ik ga er vanuit dat je deze set: Starterkit Draadloze Wifiversterker (2 stuks) hebt besteld. Klopt dat?

Hallo @Skipper12, het is hier al een tijdje stil. Is het opgelost?  


Klopt …..zie tegen alles op weer gedonder :-( 


Komt vast goed, vertel maar wat je gedaan hebt, @Skipper12 


Hey hey 

 

Aan wie 🙂 ?


Hier aan mij op het forum, @Skipper12.  


Heel veel gebeld 🙄


He,@Skipper12. Ik weet niet zo goed wat je precies wilt. Je maakt hier een topic aan. Ik rijk je de een optie aan om het geretourneerde artikel op te vragen, zie vorige reactie. Of wilde je het bij deze melding laten?  


Hey ja sorry wat vaag ben ik nu :grinning:

 

Gewoon ook erg druk met werk intussen 

Ben dan soms te gehaast en lees snel 

Al paar keer gebeld maar wacht maar even ik ga eerst zelf wat dingen proberen zelf.…

Momenteel wat kleine dingen met me modem 

 

Misschien door die andere adapter 🤔

Bij stekker stuk van de modem is hij erg warm vertrouw dat niet erg wil namelijk geen brand ....mischien modem in de avond uitzetten of als ik weg ben is dat idee ?

 

 


Wie weet hij hij ook wel toch een klap gehad bij die storing toen 🤔


Met alle respect, maar aan wat jij nu hier allemaal post valt echt geen draad vast te knopen.

Ik zou zeggen: ga even rustig zitten, neem de tijd en vat het hele verhaal kort en bondig samen.


Hallo@Skipper12 .Er vallen me enkele zaken op. Je hebt sinds je aanmelding van ruwweg 3 weken geleden 7 topics aangemaakt (twee zijn er verwijderd.) Hieronder een paar voorbeelden:

Al deze topics gaan over apparatuur van KPN, die kosteloos omgeruild zouden moeten worden. Het kan natuurlijk voorkomen dat apparatuur defect raakt. Als je al een tijdje klant bent kan het zijn dat je tv-ontvanger(s), modem en kabels op een gegeven moment hun beste tijd hebben gehad. Dat is geen probleem: de apparatuur krijg je in bruikleen en wanneer het nodig is vervangen we het, gratis.

Ik ben ook in de contacthistorie gedoken en ook daar zie ik een patroon. Via verschillende contactkanalen geef je aan dat er iets mis is met de KPN apparatuur, vaak met een omwisselafspraak tot gevolg. Berichten over geretourneerde producten zonder track&trace-codes komen ook regelmatig voor. De Starterkit Draadloze Wifiversterker, waarover dit topic gaat, is daarmee niet het eerste incident. 

Het afgelopen jaar is er op jouw adres - bij benadering-  20 keer apparatuur gewisseld(!) Dat zijn modems, tv-ontvangers, WiFi Versterkers, afstandsbedieningen, kabels etc. Dat vind ik bijzonder opvallend. Kun je uitleggen wat er hier mis gaat? 


Reageer